
6. Chrobry Głogów
Przychody w 2018 roku: 5,96 mln zł
Miejsce w lidze: 14.
Średnia frekwencja: 725
Głównymi partnerami biznesowymi Chrobrego są Vectra - drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjnych operator kablowy oraz Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie. Drużyna z Głogowa jest również wspierana przez lokalne władze. Mimo, że klub jest z jednej z najmniejszych miejscowości w lidze, to otrzymuje dotację w wysokości 4,1 mln zł, co daje klubowi drugie miejsce pod względem wielkości dotacji. Dotacja pokrywa koszty funkcjonowania zarówno I zespołu, jak również II zespołu, grup młodzieżowych, grup selekcyjnych oraz koszty utrzymania stadionu i boisk sportowych, których klub jest właścicielem. Dotacje stanowią 69% wszystkich przychodów klubu i są jego głównym źródłem przychodów. Pozostałe poszczególne przychody stanowią mniej niż 11% udziału całości. Klub zajął ósme miejsce pod względem wartości przychodów z transferów uzyskując z tego tytułu 104 tys. zł
Średnia frekwencja w Głogowie wyniosła w sezonie 2018/2019 725 osób i spadła w stosunku do poprzedniego sezonu o 482 osoby (40%).

5. GKS Tychy
Przychody w 2018 roku: 6,06 mln zł
Miejsce w lidze: 7.
Średnia frekwencja: 4137
51% wszystkich przychodów GKS-u w 2018 roku stanowiły przychody komercyjne od władz lokalnych, natomiast przychody komercyjne niepubliczne stanowiły 28% łącznie, stanowiąc aż 79% przychodów klubu. Tyski klub może pochwalić się drugim miejscem pod względem wysokości sumy przychodów z transferów, których transakcje przełożyły się na kwotę ponad 700 tys. zł. Klub posiada około 50 partnerów biznesowych.
GKS Tychy, zaraz po Łódzkim Klubie Sportowym, uzyskał drugą najwyższą średnią frekwencje w lidze. Średnio wynosiła 4 137 widzów na mecz. Jest to utrzymanie poziomu frekwencji w stosunku do sezonu 2017/2018.

4. Podbeskidzie Bielsko-Biała
Przychody w 2018 roku: 6,79 mln zł
Miejsce w lidze: 6.
Średnia frekwencja: 2175
Klub z Bielska-Białej osiągnął przychody na poziomie 6,8 mln zł. Najważniejszym źródłem przychodów Podbeskidzia są przychody komercyjne. Zasiliły one kasę klubu w wysokości 3,7 mln zł, co stanowi 55% całości przychodów. 22% to dotacje w kwocie 1,5 mln zł. Jest to 6 najbardziej dotowany klub w lidze. Poszczególne pozostałe źródła stanowiły jednostkowo poniżej 10% łącznych przychodów. Głównymi sponsorami klubu są spółki: Polskie Mięso i Wędliny ŁUKOSZ Sp. z o.o. oraz Aqua S.A. Pierwsza firma zajmuje się sprzedażą przetworów mięsnych, druga spółka prowadzi działalność wodociągowokanalizacyjną na terenie Bielska-Białej i sąsiednich gmin. Podbeskidzie posiada około 25 partnerów biznesowych. Klub z Bielska-Białej może się pochwalić najwyższymi przychodami z tytułu transferów w całej Fortuna 1 lidze. Przychody te osiągnęły poziom 817 tys. zł.
Podbeskidzie może pochwalić się piątą średnią frekwencją w lidze w sezonie 2018/2019. Jest to satysfakcjonujący wynik, lecz porównując średnią do poprzedniego sezonu, nastąpił znaczny spadek w wysokości 2 100 osób (49%).

3. Odra Opole
Przychody w 2018 roku: 6,87 mln zł
Miejsce w lidze: 12.
Średnia frekwencja: 1522
Odra w 2018 roku osiągnęła przychody na poziomie 6,87 mln zł, co oznacza wzrost o 2 miliony w stosunku do poprzedniego roku. Największą część przychodów klubu stanowią przychody komercyjne - 5,75 mln zł (84%). Klub otrzymał także premie z programu Pro Junior System w wysokości 400 tys. zł. Odra posiada ponad dziesięciu partnerów biznesowych
Średnia frekwencja na stadionie w Opolu wyniosła 1 522 osób i spadła w stosunku do wcześniejszego sezonu średnio o 242 osób (14%).