
Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny, wyposażenie
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla, ale oferuje mnóstwo przestrzeni wewnątrz, nowoczesne dodatki, sprawny system i naprawdę świetną stylistykę. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny, wyposażenie
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla, ale oferuje mnóstwo przestrzeni wewnątrz, nowoczesne dodatki, sprawny system i naprawdę świetną stylistykę. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny, wyposażenie
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla, ale oferuje mnóstwo przestrzeni wewnątrz, nowoczesne dodatki, sprawny system i naprawdę świetną stylistykę. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Wrażenia z jazdy, dane techniczne, ceny, wyposażenie
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla, ale oferuje mnóstwo przestrzeni wewnątrz, nowoczesne dodatki, sprawny system i naprawdę świetną stylistykę. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.