5 z 8
W formacie cash & carry wygrała sieć MAKRO. Jak tłumaczą...
fot. Waldemar Wylęgalski / Polska Press

PZ210629WW_067.jpg

W formacie cash & carry wygrała sieć MAKRO. Jak tłumaczą organizatorzy, konsumenci zgłębiają informacje na temat retailerów i coraz lepiej orientują się w tym, którzy z nich faktycznie wspierają polską przedsiębiorczość. Na podstawie informacji zawartych na oficjalnej stronie internetowej MAKRO mogą wnioskować, że sieć oferuje wiele krajowych produktów.
– Sieci handlowe coraz bardziej chcą się pokazywać jako placówki z polską i regionalną, zdrową oraz nieprzetworzoną żywnością. I robią naprawdę coraz więcej w tym kierunku. Kupują towary od krajowych firm i okolicznych rolników. Coraz częściej też mówią o tym publicznie. Jak wynika z zebranych przez nas opinii, konsumenci oczekują jednak od sieci handlowych większego zaangażowania w tworzenie szerszej oferty asortymentowej w tej kategorii – podsumowuje dr Krzysztof Łuczak.

6 z 8
Z kolei w grupie convenience największe uznanie konsumentów...
fot. Grzegorz Olkowski / Polska Press

Z kolei w grupie convenience największe uznanie konsumentów zdobyła Żabka. – Ponad 98 proc. dostawców Żabki pochodzi z Polski. Wspólnie z nimi budujemy unikalny asortyment i marki własne. Cieszy nas, że działania te spotykają się z uznaniem naszych klientów. Z pewnością jeszcze nie raz pozytywnie ich zaskoczymy – mówi Jarosław Serednicki, Dyrektor Marketingu Żabka Polska.

7 z 8
Klienci chcą wiedzieć nie tylko, czy dany artykuł jest...
fot. Jaroslaw Jakubczak/ Polska Press

WR201231JJ_01.jpg

Klienci chcą wiedzieć nie tylko, czy dany artykuł jest polski, ale też zwracają uwagę na jego regionalność. Pokazują to wyniki badań i obserwowane przez nas zachowania konsumentów

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

ROZMOWA
Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

Polecamy

Miały być tanie pociągi do Berlina. Ale nie ruszą. Flix tłumaczy dlaczego

Miały być tanie pociągi do Berlina. Ale nie ruszą. Flix tłumaczy dlaczego

Pierwszy trener Świątek z ważnym apelem. "Pamiętajmy, że Iga jest tylko człowiekiem"

TYLKO U NAS
Pierwszy trener Świątek z ważnym apelem. "Pamiętajmy, że Iga jest tylko człowiekiem"

Mija rok od śmierci sierż. Mateusza Sitka. Uroczystości z udziałem szefa MON

Mija rok od śmierci sierż. Mateusza Sitka. Uroczystości z udziałem szefa MON