
Budowa obwodnicy Strzyżowa - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 988 - wystartowała w maju ubiegłego roku. Jej koszt to ok. 106 mln zł.
Wysoki koszt budowy obwodnicy Strzyżowa wynika ze skomplikowania projektu. Na trasie powstaną zarówno tradycyjne skrzyżowania w formie rond i tradycyjnych krzyżówek, jak i wiadukty nad torami kolejowymi. W ramach budowy obwodnicy Strzyżowa, wykonawca wybuduje ponad 6 kilometrów drogi, która pozwoli odciążyć od samochodów centrum miasta. Będzie to droga jednojezdniowa, z dwoma pasami ruchu, po 3,5 metra szerokości każdy. Przebiegać będzie po południowej stronie miasta.
Obwodnica będzie przecinała m.in. ul. Zadworze, Modrzewiową, Południową i Ogrodową. Taki przebieg pozwoli przede wszystkim na wyprowadzenie ruchu tranzytowego poza centrum Strzyżowa.
Zakończenie inwestycji zaplanowano na jesień 2019.
Budowa obwodnicy Strzyżowa to najbardziej kosztowne zadanie realizowane z puli pieniędzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Budowa obwodnicy Strzyżowa - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 988 - wystartowała w maju ubiegłego roku. Jej koszt to ok. 106 mln zł.
Wysoki koszt budowy obwodnicy Strzyżowa wynika ze skomplikowania projektu. Na trasie powstaną zarówno tradycyjne skrzyżowania w formie rond i tradycyjnych krzyżówek, jak i wiadukty nad torami kolejowymi. W ramach budowy obwodnicy Strzyżowa, wykonawca wybuduje ponad 6 kilometrów drogi, która pozwoli odciążyć od samochodów centrum miasta. Będzie to droga jednojezdniowa, z dwoma pasami ruchu, po 3,5 metra szerokości każdy. Przebiegać będzie po południowej stronie miasta.
Obwodnica będzie przecinała m.in. ul. Zadworze, Modrzewiową, Południową i Ogrodową. Taki przebieg pozwoli przede wszystkim na wyprowadzenie ruchu tranzytowego poza centrum Strzyżowa.
Zakończenie inwestycji zaplanowano na jesień 2019.
Budowa obwodnicy Strzyżowa to najbardziej kosztowne zadanie realizowane z puli pieniędzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Budowa obwodnicy Strzyżowa - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 988 - wystartowała w maju ubiegłego roku. Jej koszt to ok. 106 mln zł.
Wysoki koszt budowy obwodnicy Strzyżowa wynika ze skomplikowania projektu. Na trasie powstaną zarówno tradycyjne skrzyżowania w formie rond i tradycyjnych krzyżówek, jak i wiadukty nad torami kolejowymi. W ramach budowy obwodnicy Strzyżowa, wykonawca wybuduje ponad 6 kilometrów drogi, która pozwoli odciążyć od samochodów centrum miasta. Będzie to droga jednojezdniowa, z dwoma pasami ruchu, po 3,5 metra szerokości każdy. Przebiegać będzie po południowej stronie miasta.
Obwodnica będzie przecinała m.in. ul. Zadworze, Modrzewiową, Południową i Ogrodową. Taki przebieg pozwoli przede wszystkim na wyprowadzenie ruchu tranzytowego poza centrum Strzyżowa.
Zakończenie inwestycji zaplanowano na jesień 2019.
Budowa obwodnicy Strzyżowa to najbardziej kosztowne zadanie realizowane z puli pieniędzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

Budowa obwodnicy Strzyżowa - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 988 - wystartowała w maju ubiegłego roku. Jej koszt to ok. 106 mln zł.
Wysoki koszt budowy obwodnicy Strzyżowa wynika ze skomplikowania projektu. Na trasie powstaną zarówno tradycyjne skrzyżowania w formie rond i tradycyjnych krzyżówek, jak i wiadukty nad torami kolejowymi. W ramach budowy obwodnicy Strzyżowa, wykonawca wybuduje ponad 6 kilometrów drogi, która pozwoli odciążyć od samochodów centrum miasta. Będzie to droga jednojezdniowa, z dwoma pasami ruchu, po 3,5 metra szerokości każdy. Przebiegać będzie po południowej stronie miasta.
Obwodnica będzie przecinała m.in. ul. Zadworze, Modrzewiową, Południową i Ogrodową. Taki przebieg pozwoli przede wszystkim na wyprowadzenie ruchu tranzytowego poza centrum Strzyżowa.
Zakończenie inwestycji zaplanowano na jesień 2019.
Budowa obwodnicy Strzyżowa to najbardziej kosztowne zadanie realizowane z puli pieniędzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.