
Opel Astra hybrid
Coraz częściej mówi się, że obecnie oferowany Volkswagen Golf jest daleki od ideału i nie ma sensu traktować go jak wyznacznika dla segmentu. Kto zajął jego miejsce? Toyota Corolla, a może Peugeot 308? Wydaje się, że pozycję lidera okupuje kilka modeli o bardzo równym poziomie, a jednym z nich jest właśnie Astra. Problemem jest jedynie cena oraz ograniczona oferta silnikowa, bowiem tam, gdzie w ofercie Opla Astry jest spora wyrwa cenowa – pomiędzy jednostką 1.2 o mocy 130 KM a hybrydą – tam z wieloma propozycjami wchodzi właśnie Golf i/lub Octavia. Niestety ten problem tyczy się nie tylko Astry, ale i wielu innych modeli koncernu Stellantis. Czy znajdzie się na to recepta, a może producenci tego koncernu chcą przeczekać i zacząć oferować tylko silniki elektryczne i zelektryfikowane? Czy stać ich aż na takie potencjalne straty?

Opel Astra hybrid
Coraz częściej mówi się, że obecnie oferowany Volkswagen Golf jest daleki od ideału i nie ma sensu traktować go jak wyznacznika dla segmentu. Kto zajął jego miejsce? Toyota Corolla, a może Peugeot 308? Wydaje się, że pozycję lidera okupuje kilka modeli o bardzo równym poziomie, a jednym z nich jest właśnie Astra. Problemem jest jedynie cena oraz ograniczona oferta silnikowa, bowiem tam, gdzie w ofercie Opla Astry jest spora wyrwa cenowa – pomiędzy jednostką 1.2 o mocy 130 KM a hybrydą – tam z wieloma propozycjami wchodzi właśnie Golf i/lub Octavia. Niestety ten problem tyczy się nie tylko Astry, ale i wielu innych modeli koncernu Stellantis. Czy znajdzie się na to recepta, a może producenci tego koncernu chcą przeczekać i zacząć oferować tylko silniki elektryczne i zelektryfikowane? Czy stać ich aż na takie potencjalne straty?

Opel Astra hybrid
Coraz częściej mówi się, że obecnie oferowany Volkswagen Golf jest daleki od ideału i nie ma sensu traktować go jak wyznacznika dla segmentu. Kto zajął jego miejsce? Toyota Corolla, a może Peugeot 308? Wydaje się, że pozycję lidera okupuje kilka modeli o bardzo równym poziomie, a jednym z nich jest właśnie Astra. Problemem jest jedynie cena oraz ograniczona oferta silnikowa, bowiem tam, gdzie w ofercie Opla Astry jest spora wyrwa cenowa – pomiędzy jednostką 1.2 o mocy 130 KM a hybrydą – tam z wieloma propozycjami wchodzi właśnie Golf i/lub Octavia. Niestety ten problem tyczy się nie tylko Astry, ale i wielu innych modeli koncernu Stellantis. Czy znajdzie się na to recepta, a może producenci tego koncernu chcą przeczekać i zacząć oferować tylko silniki elektryczne i zelektryfikowane? Czy stać ich aż na takie potencjalne straty?

Opel Astra hybrid
Coraz częściej mówi się, że obecnie oferowany Volkswagen Golf jest daleki od ideału i nie ma sensu traktować go jak wyznacznika dla segmentu. Kto zajął jego miejsce? Toyota Corolla, a może Peugeot 308? Wydaje się, że pozycję lidera okupuje kilka modeli o bardzo równym poziomie, a jednym z nich jest właśnie Astra. Problemem jest jedynie cena oraz ograniczona oferta silnikowa, bowiem tam, gdzie w ofercie Opla Astry jest spora wyrwa cenowa – pomiędzy jednostką 1.2 o mocy 130 KM a hybrydą – tam z wieloma propozycjami wchodzi właśnie Golf i/lub Octavia. Niestety ten problem tyczy się nie tylko Astry, ale i wielu innych modeli koncernu Stellantis. Czy znajdzie się na to recepta, a może producenci tego koncernu chcą przeczekać i zacząć oferować tylko silniki elektryczne i zelektryfikowane? Czy stać ich aż na takie potencjalne straty?