
Między Yaris a jej „terenową” odmianą Cross większych podobieństw w wyglądzie nie ma. Nie odróżnimy od siebie za to crossovera w wersji poprzedniej tej z 2020 roku od tej po tegorocznym odmłodzeniu. Dopiero gdy zasiądziemy w kabinie Yaris Cross 2024 (w zależności od wersji wyposażenia) zobaczymy nowe zegary, obecność wyświetlacza danych na szybie (HUD) oraz nowy monitor na środku deski rozdzielczej. Także zagłębienie się w menu komputera uświadomi nam, że jest tu sporo więcej niż w dotychczasowym modelu. Yaris Cross zyskała zaktualizowane systemy multimedialne, które działają szybko, mają szeroki zakres funkcji oraz są intuicyjne w obsłudze. Kierowca może dopasować teraz układ oraz typ danych prezentowanych na wyświetlaczu HUD i na tablicy zegarów. Wyświetlacz na tablicy wskaźników w zależności od wersji ma 7 lub 12,3 cala, a ekran systemu multimedialnego 9 lub 10,5 cala.

Między Yaris a jej „terenową” odmianą Cross większych podobieństw w wyglądzie nie ma. Nie odróżnimy od siebie za to crossovera w wersji poprzedniej tej z 2020 roku od tej po tegorocznym odmłodzeniu. Dopiero gdy zasiądziemy w kabinie Yaris Cross 2024 (w zależności od wersji wyposażenia) zobaczymy nowe zegary, obecność wyświetlacza danych na szybie (HUD) oraz nowy monitor na środku deski rozdzielczej. Także zagłębienie się w menu komputera uświadomi nam, że jest tu sporo więcej niż w dotychczasowym modelu. Yaris Cross zyskała zaktualizowane systemy multimedialne, które działają szybko, mają szeroki zakres funkcji oraz są intuicyjne w obsłudze. Kierowca może dopasować teraz układ oraz typ danych prezentowanych na wyświetlaczu HUD i na tablicy zegarów. Wyświetlacz na tablicy wskaźników w zależności od wersji ma 7 lub 12,3 cala, a ekran systemu multimedialnego 9 lub 10,5 cala.

Nowa hybryda o mocy 130 KM wykorzystuje znany, trzycylindrowy silnik benzynowy 1,5 l i ma nową przekładnię hybrydową oraz większy i mocniejszy silnik elektryczny. Wraz z przeprogramowaniem jednostki sterującej pozwoliło to właśnie na ów 12-procentowy wzrost mocy ze 116 KM do 130 KM. Ulepszony silnik elektryczny MG2 ma teraz wyższy moment obrotowy, który wzrósł ze 141 na 185 Nm.

Nowa hybryda o mocy 130 KM wykorzystuje znany, trzycylindrowy silnik benzynowy 1,5 l i ma nową przekładnię hybrydową oraz większy i mocniejszy silnik elektryczny. Wraz z przeprogramowaniem jednostki sterującej pozwoliło to właśnie na ów 12-procentowy wzrost mocy ze 116 KM do 130 KM. Ulepszony silnik elektryczny MG2 ma teraz wyższy moment obrotowy, który wzrósł ze 141 na 185 Nm.