5 z 12
W ubiegłym roku Polacy zarejestrowali 95,7 tys. nowych...
fot. Arkadiusz Gola / Polska Press

Polacy pokochali auta premium

W ubiegłym roku Polacy zarejestrowali 95,7 tys. nowych samochodów marek premium oraz 329 sztuk samochodów luksusowych.

6 z 12
Rynek luksusowej odzieży i akcesoriów w 2022 roku powiększył...
fot. 123RF

Rynek odzieży z rekordem

Rynek luksusowej odzieży i akcesoriów w 2022 roku powiększył się o 9,9 proc. r/r (290 mln zł) osiągając wartość 3,2 mld zł – przewyższając rekordową wartość tego segmentu 3,1 mld złotych z roku 2019.

7 z 12
Segment luksusowych kosmetyków i perfum osiągnął w Polsce w...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Nie oszczędzamy na perfumach

Segment luksusowych kosmetyków i perfum osiągnął w Polsce w ubiegłym roku wartość 1,2 mld zł. Za ponad połowę wartości tego segmentu odpowiadają perfumy

8 z 12
Sprzedaż na rynku luksusowej biżuterii i zegarków w Polsce...
fot. 123RF

Biżuteria i zegarki w cenie

Sprzedaż na rynku luksusowej biżuterii i zegarków w Polsce wzrosła w 2022 roku w porównaniu do roku poprzedniego o 10,3 proc. r/r wynosząc 540 mln zł. Według prognoz ten segment rynku dóbr luksusowych przekroczy wartość sprzed pandemii już w tym roku.

Pozostały jeszcze 3 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Miały być tanie pociągi do Berlina. Ale nie ruszą. Flix tłumaczy dlaczego

Miały być tanie pociągi do Berlina. Ale nie ruszą. Flix tłumaczy dlaczego

Pierwszy trener Świątek z ważnym apelem. "Pamiętajmy, że Iga jest tylko człowiekiem"

TYLKO U NAS
Pierwszy trener Świątek z ważnym apelem. "Pamiętajmy, że Iga jest tylko człowiekiem"

Mija rok od śmierci sierż. Mateusza Sitka. Uroczystości z udziałem szefa MON

Mija rok od śmierci sierż. Mateusza Sitka. Uroczystości z udziałem szefa MON

Zobacz również

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Grosicki zagrał ostatni raz! Całus od Bednarka, Lewandowski paradował w koszulce

Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden

ROZMOWA
Polski Fundusz Rozwoju szykuje nową strategię. Wiemy, co będzie numerem jeden