13 z 16
Liczby i precyzyjne określenia
Używamy określeń, które podkreślają działanie i aktywność takich jak: cięcie kosztów, wygenerowanie przychodu, poprawa usług, rozwiązanie problemów, zaoszczędzenie czasu. Stosujemy liczby, procenty, kwoty, porównania albo inne detale. Tylko trzeba uważać, by nie ujawnić firmowych tajemnic.
14 z 16
Dopracowany wygląd
Liczy się nie tylko to, co napisaliśmy, ale też jak to poukładaliśmy graficznie. By się wyróżnić z tłumu, używamy wielu narzędzi m.in. pogrubienia, podkreślenia, kursywy, atrakcyjnej czcionki, ikonek. Byle tylko nie przesadzić, dokument musi być elegancki.
15 z 16
Wyczucie estetyki
Jeśli nie jesteśmy pewni swojego wyczucia estetycznego, lepiej poprosić kogoś o pomoc.
16 z 16
Eliminacja błędów
CV musi być perfekcyjne. Uważnie czytamy całość, sprawdzając gramatykę i literówki