Akademia e-marketingu dla MŚP. Kilkuset przedsiębiorców z Warszawy i Mazowsza weźmie udział w darmowych szkoleniach

Materiał informacyjny WeNet
Trwa jesienna już 11 edycja Akademii e-marketingu dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w sieci. Jesienna odsłona wydarzenia organizowana jest w kilku polskich miastach. W październiku szkolenie odbędzie się Warszawie. Właściciele małych i średnich firm podczas spotkań ze specjalistami zdobędą wiedzę np. z zakresu tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania przydatnych narzędzi promocyjnych. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ambasador WeNet, Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.

Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także w stolicy spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group. Gościem specjalnym i jednym z prelegentów wydarzenia będzie Robert Korzeniowski, Ambasador WeNet, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym. To również przedsiębiorca, który odważnie wkroczył ze swoim biznesem w świat online. Robert opowie, jak z powodzeniem promuje swoje nowe projekty dzięki obecności w sieci m.in.: klub sportowy RK Athletics, Fundację Roberta Korzeniowskiego, „Walking Lovers” - inicjatywę mająca na celu propagowanie zdrowego, sportowego stylu życia. Szkolenia poprowadzą również doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu internetowego przekażą uczestnikom przydatną, praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

– W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy zaplanować strategię rozwoju biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami – zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W Warszawie szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 19 października 2023 roku w Centrum Olimpijskim przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną, niezbędną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

– Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.

W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w Internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w Social Mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – podsumowuje Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywnie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków.

Jesienna odsłona Akademii e-marketingu ruszyła we wrześniu w Lublinie. Następnie odwiedziła Katowice a następnie odbędzie się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. W sumie w tegorocznych szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu oraz Panorama Lubelska.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na i.pl Portal i.pl