
Brudne toalety, słaby komfort i niemiła obsługa. Na to najczęściej skarżą się pasażerowie PKP. A Tobie co najbardziej doskwiera?[GALERIA]
Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy.
19 proc. ankietowanych skarżyło się na rozkład jazdy.
Skargi te dotyczyły: niedogodnych połączeń, braku połączeń z innymi pociągami oraz likwidacji kursów.
Przeczytaj też: Lubuski Sejmik Gospodarczy do premier Szydło: - Chcemy elektryfikacji
WIDEO: Prace nad tunelem PKP w Zielonej Górze

Brudne toalety, słaby komfort i niemiła obsługa. Na to najczęściej skarżą się pasażerowie PKP. A Tobie co najbardziej doskwiera?[GALERIA]
Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy.
17 proc. skarg dotyczyło kwestii finansowych.
Pasażerowie poskarżyli się na nieuznanie ich reklamacji oraz nieuwzględnianie ich odwołań.
Przeczytaj też: Lubuski Sejmik Gospodarczy do premier Szydło: - Chcemy elektryfikacji
WIDEO: Prace nad tunelem PKP w Zielonej Górze

Brudne toalety, słaby komfort i niemiła obsługa. Na to najczęściej skarżą się pasażerowie PKP. A Tobie co najbardziej doskwiera?[GALERIA]
Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy.
Najmniej, bo 13 proc. skarg dotyczyło kwestii związanych ze sprzedażą biletów.
Pasażerowie są niezadowoleni z małej ilości otwartych okienek, niewłaściwych godizn otwracia kas oraz wadliwe działanie systemów sprzedających bilety online.
Przeczytaj też: Lubuski Sejmik Gospodarczy do premier Szydło: - Chcemy elektryfikacji
WIDEO: Prace nad tunelem PKP w Zielonej Górze