Brudne toalety, słaby komfort i niemiła obsługa. Na to najczęściej skarżą się pasażerowie PKP. A Tobie co najbardziej doskwiera?[GALERIA]

(sndr)
Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy.Najwięcej skarg pasażerów dotyczyło braku higieny, niewystarczającej jakości obsługi, a także niskiego komfortu podróży. Zobacz, czego dokładnie dotyczyły zarzuty pasażerów PKP! Przeczytaj też:  Lubuski Sejmik Gospodarczy do premier Szydło: - Chcemy elektryfikacjiWIDEO: Prace nad tunelem PKP w Zielonej Górze
Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy.Najwięcej skarg pasażerów dotyczyło braku higieny, niewystarczającej jakości obsługi, a także niskiego komfortu podróży. Zobacz, czego dokładnie dotyczyły zarzuty pasażerów PKP! Przeczytaj też: Lubuski Sejmik Gospodarczy do premier Szydło: - Chcemy elektryfikacjiWIDEO: Prace nad tunelem PKP w Zielonej Górze pixabay.com
Dziś już wiemy, że pasażerowie pociągów w 2017 roku poskarżyli się na jakość usług PKP 1151 razy. Najwięcej skarg pasażerów dotyczyło braku higieny, niewystarczającej jakości obsługi, a także niskiego komfortu podróży. Zobacz, czego dokładnie dotyczyły zarzuty pasażerów PKP!
Wróć na i.pl Portal i.pl