5 z 13
Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością...
fot. Lukasz Gdak/ Polska Press

Są to kategorie, które zawsze cieszą się dużą popularnością w tym kanale sprzedaży ze względu na wysoką cenę oraz preferencję części klientów, którzy przed zakupem wolą obejrzeć upragniony produkt „na żywo” w sklepie.

6 z 13
Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne...
fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Więcej wydawano na usługi turystyczne, co miało zapewne związek z rozpoczęciem sezonu urlopowego.

7 z 13
Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych...
fot. Joanna Urbaniec / Polska Press

Jak wynika z wewnętrznych danych banku, w wyżej wymienionych miesiącach najczęściej sięgano również po panele fotowoltaiczne i pompy ciepła.

8 z 13
Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o...
fot. Tomasz Czachorowski/ Polska Press

Kategorią produktów z największym wzrostem, jeśli chodzi o sprzedaż ratalną offline w okresie od maja do lipca br. bezapelacyjnie okazały się rozwiązania OZE (o 303 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku).

Pozostały jeszcze 4 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Eksplozja jak trzęsienie ziemi! Zabici i setki rannych WIDEO

AKTUALIZACJA
Eksplozja jak trzęsienie ziemi! Zabici i setki rannych WIDEO

Pogrzeb papieża Franciszka. Ojca Świętego żegnali królowie, prezydenci i premierzy

Pogrzeb papieża Franciszka. Ojca Świętego żegnali królowie, prezydenci i premierzy

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Zobacz również

Eksplozja jak trzęsienie ziemi! Zabici i setki rannych WIDEO

AKTUALIZACJA
Eksplozja jak trzęsienie ziemi! Zabici i setki rannych WIDEO

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe