Co najchętniej i najczęściej kupowaliśmy na raty po majowym otwarciu sklepów? [GALERIA]

OPRAC.: MB
Santander Consumer Bank postanowił sprawdzić, jak zmieniły się przyzwyczajenia Polaków odnośnie zakupów na raty w kanale offline od przełomu wiosny i lata ubiegłego roku.
Santander Consumer Bank postanowił sprawdzić, jak zmieniły się przyzwyczajenia Polaków odnośnie zakupów na raty w kanale offline od przełomu wiosny i lata ubiegłego roku. Lukasz Gdak/ Polska Press
Które kategorie produktów były najczęściej kupowane przez klientów na raty po majowym otwarciu sklepów stacjonarnych. Na co wydawaliśmy najwięcej?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl