1 z 7
Przewijaj galerię w dół
Przed testem nie oczekiwaliśmy, że Mustang Mach-E GT stanie...
fot. Kamil Rogala

Ford Mustang Mach-E GT 91 kWh 487 KM. Test cz. 3 - zużycie energii

Przed testem nie oczekiwaliśmy, że Mustang Mach-E GT stanie się świetnym samochodem miejskim, który zapewni imponujący zasięg i rekordowo niskie zużycie energii. Wysoka moc daje świetne osiągi i imponującą dynamikę, ale wbrew pozorom, tak świetne parametry wcale nie oznaczają, że auto będzie mniej wygodne, zmusi do kompromisów czy ograniczy funkcjonalność. W zasadzie pod tym względem wersja GT w ogóle nie różni się od innych wariantów w ofercie. Bagażnik jest tak samo pojemny i praktyczny, przestrzeni nie brakuje, sportowe fotele są tak samo (a może i bardziej) wygodne, a moc i dynamika nie muszą przerażać i zmuszać do ciągłego pilnowania się podczas ruszania czy włączania się do ruchu. Zużycie energii jest po prostu bardzo przyzwoite, a całokształt pokazuje, że to jeden z lepszych elektryków tej klasy na rynku.

2 z 7
Ford Mustang Mach-E GT 91 kWh 487 KM. Test cz. 3 - zużycie energii
3 z 7
Ford Mustang Mach-E GT 91 kWh 487 KM. Test cz. 3 - zużycie energii
4 z 7
Ford Mustang Mach-E GT 91 kWh 487 KM. Test cz. 3 - zużycie energii
Pozostały jeszcze 2 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Lokal wyborczy zmienił się w kolorowankę. Przy wejściu są duże kredki

Lokal wyborczy zmienił się w kolorowankę. Przy wejściu są duże kredki

Wałęsa: "Chcesz mieć wpływ, to musisz głosować"

Wałęsa: "Chcesz mieć wpływ, to musisz głosować"

Pierwsi wierni już w Watykanie. Inauguracja pontyfikatu papieża Leona XIV

Pierwsi wierni już w Watykanie. Inauguracja pontyfikatu papieża Leona XIV

Zobacz również

Lech nie wykorzystał potknięcia Rakowa. Mokra szmata była o krok

Lech nie wykorzystał potknięcia Rakowa. Mokra szmata była o krok

Lewandowski kontra La Masia. Pomysł Flicka wbrew Polakowi

O TYM SIĘ MÓWI
Lewandowski kontra La Masia. Pomysł Flicka wbrew Polakowi