
KGHM szukają pracowników. Kogo konkretnie?
W drugiej połowie maja KGHM, czyli największy pracodawca w województwie, poszukuje kilkudziesięciu nowych pracowników. Oferty dotyczą zarówno tzw. pracowników dołowych, jak też inżynierów, czy pracowników administracyjnych. Poszukiwany jest nawet rzecznik prasowy. Kliknij ZOBACZ GALERIĘ i sprawdź najnowsze oferty z KGHM-u.

Rzecznik Prasowy KGHM Zagłębie Lubin
Miejsce pracy: Zagłębie Lubin S.A., w Lubinie
Komórka organizacyjna: Biuro Prasowe
Zakres obowiązków:
– Prowadzenie ogółu spraw związanych z polityką medialną Klubu, z uwzględnieniem zasad panujących w KGHM Polska Miedź S.A. w tym zakresie.
– Przygotowywanie oraz realizacja akcji PR zleconych przez Koordynatora Działu PR lub Dyrektora Marketingu,
– Obsługa umów patronatu medialnego,
– Współpraca z lokalnymi mediami,
– Współorganizacja prezentacji I Zespołu,
– Redagowanie, tworzenie, publikacja materiałów na potrzeby oficjalnej strony Klubu, telewizji klubowej, gazety klubowej oraz innych mediów, które są kanałami komunikacji Klubu,
– Formułowanie bieżących komunikatów, informacji i wywiadów na oficjalnej stronie internetowej Spółki, w tym aktualizacja tabel i statystyk,
– Fotograficzna dokumentacja wydarzeń z życia Klubu,
– Odpowiadanie na korespondencję kibiców,
– Prowadzenie relacji LIVE z meczów wyjazdowych,
– Prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie i utrzymywanie nowych klientów dla Klubu, sprzedaż produktów i usług Klubu, w tym sprzedaż powierzchni reklamowej, pozyskanie stałych umów reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowej w wydawnictwach Klubu i pozostałych związanych z działalnością Klubu,
– Prowadzenie działań public relations w zakresie sponsorów, a w szczególności: dbałość o wizerunek firmy oraz jej produktów, nadzorowanie procesów komunikacji ze sponsorami, Właścicielem i środowiskiem zewnętrznym,
– Obsługa spikerska meczów,
– Tworzenie materiałów do gazety klubowej, umieszczanie w niej treści i zdjęć reklamodawców, ścisła współpraca z grafikiem i drukarnią
– Tworzenie mailingu, newslettera do i dla kibiców
– Obsługa social media, mediów społecznościowych ( m.in. Facebook, Twitter, Instagram)
– Współtworzenie programu z TV Regionalna
– Redagowanie, tworzenie, publikacja materiałów na potrzeby oficjalnej strony Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie ( tj. relacja z meczów, wydarzeń sportowych, eventów)
– Kreowanie kierunków polityki informacyjnej Spółki, udzielanie informacji przedstawicielom mediów,
– Inicjowanie oraz realizacja projektów PR-owych, organizowanych we współpracy z mediami oraz kibicami,
– Obsługa mediów, akredytacje, organizacja konferencji prasowych,
– Koordynacja strategii informacyjnej Klubu, tj. autoryzowanie wywiadów, profesjonalna organizacja spotkań prasowych, sporządzanie oficjalnych not klubowych,
– Inne zadania zlecone przez Koordynatora Działu PR, Dyrektora Marketingu lub Prezesa Zarządu z zakresu PR i Marketingu
– Organizacja akcji PR-owych
– Promocja klubowych produktów,
– Redagowanie tekstów dziennikarskich (również w języku angielskim),
– Monitoring mediów,
– organizacja meczów na Stadionie Zagłębia – według wytycznych regulaminu rozgrywek Ekstraklasy S.A. oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej,
Wymagania:
Minimalne:
– Wykształcenie: magister wyższe o kierunku dziennikarstwo i komunikacja
– Wymagany staż: 12 miesięcy
– posługiwanie się nienaganną polszczyzną
– podstawowa obsługa programów graficznych
– umiejętność sprawnego posługiwania się słowem pisanym i mówionym
– umiejętność przygotowania strategii komunikacyjnych i wizerunkowych
– umiejętność pracy pod presją czasu i dyspozycyjność
– umiejętność pracy w zespole
– umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych
– umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji
– umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
– komunikatywność
– samodzielność w organizacji pracy
– kreatywność
– prawo jazdy kat. B
– stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na stanowisku
– komunikatywna znajomość drugiego języka obcego będzie atutem
– Język Angielski na poziomie C2
Dodatkowe:
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje
– kopie świadectw pracy
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania mogą złożyć aplikację wybierając przycisk "Aplikuj" i wypełniając kwestionariusz osobowy do dnia 24/05/2018

Główny Specjalista
Miejsce pracy: Lubin
Komórka organizacyjna: Departament Innowacji i Ochrony Własności Intelektualnej
Zakres obowiązków:
• prowadzenie postępowań z projektami wynalazczymi,
• zapewnienie ochrony własności intelektualnej dla dedykowanych projektów badawczo-rozwojowych,
• udzielanie wsparcia dla komórek organizacyjnych Spółki w zakresie własności intelektualnej,
• współpraca z rzecznikiem patentowym w zakresie opracowywania zgłoszeń patentowych oraz analizy zdolności patentowej wynalazku,
• ocena dokumentacji w zakresie własności intelektualnej, w tym przygotowanie i opiniowanie umów i innych dokumentów w zakresie własności intelektualnej,
• przeszukiwanie baz patentowych i tworzenie map patentów,
• współpraca z rzecznikami patentowymi oraz radcami prawnymi.
Wymagania:
Minimalne:
• Wykształcenie: magister prawnicze lub techniczne, preferowane w dziedzinie wydobycia i przetwórstwa rud metali nieżelaznych
• Wymagany staż: 6 lat
• Wiedza z zakresu ochrony praw własności intelektualnej, w tym: prawa autorskiego, prawa własności przemysłowej
• Praktyczna znajomości aspektów prawnoautorskich
• 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach o podobnej specjalności
Dodatkowe:
• Aplikacja rzecznika patentowego lub aplikacja radcowska (mile widziana)
• Komunikatywność
• Dobra organizacja pracy
• Umiejętność pracy w zespole
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Kreatywność, samodzielność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy
• Chęć rozwoju zawodowego w obszarze własności intelektualnej
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Język Angielski na poziomie B2
• Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania mogą złożyć aplikację wybierając przycisk "Aplikuj" i wypełniając kwestionariusz osobowy do dnia 13/06/2018

Administrator Stacji roboczych
Miejsce pracy: Lubin
Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Infrastrukturą Uytkowników Końcowych
Zakres obowiązków:
– Opracowywanie i wdrażanie standardów w zakresie stacji roboczych,
– Przygotowywanie specyfikacji technicznej sprzętu i oprogramowania do akcji zakupowych.
– Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania,
– Udzielanie konsultacji użytkownikom w zakresie użytkowanego sprzętu i oprogramowania,
– Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych ze sprzętem i oprogramowaniem,
– Dokonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw sprzętu komputerowego, w tym wymiana części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
Wymagania:
Minimalne:
– bardzo dobra znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego
– bardzo dobra znajomość rynku IT w zakresie sprzętu i systemów operacyjnych
– bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows
podstawowego oprogramowania antywirusowego, narzędziowego i biurowego
– brak przeciwwskazań zdrowotnych do ręcznego przenoszenia ciężarów zgodnie z ogólnymi przepisami BHP
– prawo jazdy B
– Język Angielski na poziomie B1
Dodatkowe:
– zaangażowanie, samodzielność, sumienność, precyzja w wykonywaniu powierzonych zadań
– znajomość systemów klasy Linux
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania mogą złożyć aplikację wybierając przycisk "Aplikuj" i wypełniając kwestionariusz osobowy do dnia 31/05/2018