
Towary, które kupujemy mamy prawo zareklamować szczególnie jeśli towar ma wadę. Zobaczcie, jakie produkty i usługi możemy reklamować!
Pamiętajmy, że reklamacja jest żądaniem klienta kierowanym do sprzedawcy towaru i usługi, wynikającym z niezadowalającej jakości. Klient może wymagać wymiany, naprawy towaru, obniżenia jego ceny lub zwrotu całej gotówki — zależnie od tego jak istotna jest to wada i czy istnieje możliwość jej naprawienia.

Kiedy możemy składać reklamację?
Reklamację możemy zgłosić jeśli towar jest wadliwy, dotyczy to także towarów z promocji, jeśli promocja nie jest spowodowana wadą, o której zostaliśmy poinformowani w momencie zakupu.
Zakupiony produkt nie musi wcale być wadliwy, aby można było zgłosić do niego zastrzeżenia.

Towar jest niezgodny z opisem
Przykładowo sprzęt RTV po podłączeniu się nie włącza. To podstawa do składania reklamacji.

Towar po złożeniu nie jest zgodny z opisem
Przykładowo meble, które kupiliśmy po złożeniu zgodnym z instrukcją nie s zgodne z opisem. Gdy w zestawie były zbyt długie wkręty które uszkodziły mebel, lub brakuje jakiejś części.