Audi A5 będzie miało godnego rywala. Coupe spod znaku trójramiennej gwiazdy wygląda naprawdę interesująco. Przód pozostawiono taki sam, jak w odmianie 4-drzwiowej. Jedyną różnicą jest umieszczenie logo marki w centrum osłony chłodnicy, a nie na pokrywie silnika. Z oczywistych względów przeprojektowano tył z mocno opadającą linią dachu. Drzwi mają bezbramkowe szyby. Auto przeznaczono dla czterech osób, z których każda siedzi w wygodnym fotelu.
Standardem będzie system monitorujący stopień zmęczenia kierowcy, na który składają się czujniki sprawdzające m.in. kąt skrętu kierownicy (zasypiając za kierownicą robi się pewne błędy i koryguje je w charakterystyczny, możliwy do wykrycia sposób).
Klasa E coupe oferowana będzie z silnikami wysokoprężnymi w wersjach E 250 CDI (204 KM) i E 350 CDI (231 KM) oraz benzynowymi E 250 CGI (204 KM), E 350 CGI (292 KM) i E 500 (388 KM).