
Na rynku kombi-vanów za wiele się nie dzieje. Jedni ograniczają ofertę tylko do silników elektrycznych, inni czekają na rozwój sytuacji, jeszcze inni pozostawiają w ofercie kilka jednostek i czekają na reakcje klientów. Jednym z takich samochodów-duchów jest Mercedes Citan. Oferta jest, kilka wersji również, ale na ulicach trudno go wyłowić z tłumów crossoverów i hatchbacków. Czym zaskakuje Citan i czy ma przewagę nad autami tworzonymi wg. nowej mody?

Na rynku kombi-vanów za wiele się nie dzieje. Jedni ograniczają ofertę tylko do silników elektrycznych, inni czekają na rozwój sytuacji, jeszcze inni pozostawiają w ofercie kilka jednostek i czekają na reakcje klientów. Jednym z takich samochodów-duchów jest Mercedes Citan. Oferta jest, kilka wersji również, ale na ulicach trudno go wyłowić z tłumów crossoverów i hatchbacków. Czym zaskakuje Citan i czy ma przewagę nad autami tworzonymi wg. nowej mody?

Na rynku kombi-vanów za wiele się nie dzieje. Jedni ograniczają ofertę tylko do silników elektrycznych, inni czekają na rozwój sytuacji, jeszcze inni pozostawiają w ofercie kilka jednostek i czekają na reakcje klientów. Jednym z takich samochodów-duchów jest Mercedes Citan. Oferta jest, kilka wersji również, ale na ulicach trudno go wyłowić z tłumów crossoverów i hatchbacków. Czym zaskakuje Citan i czy ma przewagę nad autami tworzonymi wg. nowej mody?

Na rynku kombi-vanów za wiele się nie dzieje. Jedni ograniczają ofertę tylko do silników elektrycznych, inni czekają na rozwój sytuacji, jeszcze inni pozostawiają w ofercie kilka jednostek i czekają na reakcje klientów. Jednym z takich samochodów-duchów jest Mercedes Citan. Oferta jest, kilka wersji również, ale na ulicach trudno go wyłowić z tłumów crossoverów i hatchbacków. Czym zaskakuje Citan i czy ma przewagę nad autami tworzonymi wg. nowej mody?