
Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.
Zobaczcie wyniki.
Szczyt motoryzacyjnej oszczędności? Koszt przejechania stu kilometrów tym autem to zaledwie... 8 złotych/TVN TURBO

Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.

Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.

Dla potrzeb sporządzenia raportu, gremium ekspertów Dekra przeanalizowało różne usterki znalezione podczas 15 milionów przeglądów głównych na przestrzeni dwóch lat. Badanie objęło 522 modele różnych marek w dziewięciu kategoriach.
Do oceny używany jest niezmiennie wskaźnik usterkowości według Dekra (DMI). Przy jego obliczaniu brany jest pod uwagę udział pojazdów zarówno bez istotnych usterek, jak i z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie przebadanych egzemplarzy określonego modelu. Dla każdego modelu w określonej klasie pojazdów wynik jest następnie porównywany z wartością średnią obliczoną dla tej
klasy.