
Niegdyś tętniąca życiem fabryka jest teraz pustostanem. Po upadłości firmy Mostostal budynek został przejęty i wystawiony do sprzedaży, nie ma jednak komu go administrować. Ogromna hala stanowi niekiedy schronienie dla bezdomnych.

Na stacji Czerwony Bór kończy się otwarty dla ruchu towarowego odcinek linii 36 od strony Ostrołęki. Pociągi pasażerskie nie kursują. Linia 50 do Zambrowa jest nieprzejezdna. Na odcinku obok semafora wjazdowego do Czerwonego Boru jest usunięta szyna. Budynek stacji z czerwonej cegły jest zdewastowany, ale ciekawy architektonicznie. Niedaleko stacji znajduje się wielopiętrowa wieża ciśnień, która również jest zdewastowana, lecz w mniejszym stopniu niż budynki stacyjne.

W miejscowości Woznawieś, w okolicach Rajgrodu, znajduje się kompleks trzech budynków. Widać go bardzo dobrze, jeden stoi przy głównej ulicy i można wejść do środka z każdej strony. Do budynku szkoły dostać się można przez otwarte drzwi, w głębi znajduje się drugi budynek gospodarczy przerobiony z obory lub stajni. Widok, jaki zastaniemy, "zwiedzając" kompleks, to ogromny bałagan i stare, zniszczone wyposażenie opuszczonej szkoły.

Obiekt zbudowany w 1924 roku przez Jana Owsiejko według projektu przywiezionego ze Stanów Zjednoczonych. Projekt zrealizował murarz Jan Zabłocki. Wiatrak użytkowany był do 1960 roku. Po śmierci Jana Owsiejko obiekt stał się własnością Piotra Krzysztofika, który zaprzestał użytkowania młyna. Obecnie opuszczony, choć dobrze zachowany