
Bank PKO BP przypomina, że:
[*]nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania, które miałoby podnosić poziom bezpieczeństwa wykonywanych operacji lub dostępu do serwisu
[*]podczas rozmowy telefonicznej pracownicy nigdy nie proszą klienta o podanie haseł dostępu do żadnego z serwisów (internetowego, mobilnego, telefonicznego)
Czytaj także: Oto najtańszy sklep w Polsce. NIe jest to ani Lidl, ani Biedronka!

Bank PKO BP przypomina klientom, aby nie wyrażali zgody na zainstalowanie na urządzeniu aplikacji pochodzących z nieznanych źródeł ani też nie włączali producenckich mechanizmów bezpieczeństwa na swoim urządzeniu.
Czytaj także: Oto najtańszy sklep w Polsce. NIe jest to ani Lidl, ani Biedronka!
Ostrzega, aby nie robić nic, o co prosi nadawca wiadomości: nie klikać w linki, nie podawać danych do logowania, kodów autoryzacyjnych, danych karty.