
Dużo objazdów zostanie wprowadzonych również na odcinku od Radomska do granicy województwa. Nie ma tam węzłów, ale skomplikowanym obiektem do przebudowy jest most na Warcie. Utrudnienia pojawią się w Szczepocicach Rządowych. Na skrzyżowaniu z drogą powiatową będzie sygnalizacja świetlna. Nie będzie zjazdu z drogi krajowej nr 1 w drogę powiatową, ale z powiatowej będzie można wjechać na "jedynkę" w każdym kierunku.
W okolicy Radomska będzie duży objazd między miejscowościami Brodowe i Radziechowice Drugie. Objazd będzie liczył 12,9 km i ma prowadzić przez Radomsko i drogę krajową nr 42. Kolejny objazd dotyczy przejazdu przez "jedynkę" pomiędzy miejscowościami Szczepocice i Łęg.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zaprezentowała organizację ruchu w trakcie budowy dla dwóch z czterech odcinków autostrady A1. To odcinki najbardziej na północ (Tuszyn - Piotrków Trybunalski Południe, długość 15,9 km, koszt 478,9 mln zł) i na południe (Radomsko - granica województwa, długość 7 km, wartość 338,3 mln zł). Pierwszy z nich realizuje konsurcjum Budimex - Strabag, drugi firma Intercor. Fragment między węzłami Kamieńsk i Radomsko o długości 16,7 km ma zrealizować konsorcjum Strabag i Budimex za 573,1 mln zł. Natomiast odcinek od węzła Piotrków Trybunalski Południe do węzła Kamieńsk o długości 24,2 km nie ma jeszcze podpisanej umowy z wykonawcą. W poniedziałek 11 marca GDDKiA wyłoniła najkorzystniejszą ofertę, którą złożył Mirbud. Koszt tego odcinka to 857 mln zł. Umowa z firmą Mirbud powinna być podpisana w ciągu miesiąca.

Obecnie na terenie województwa łódzkiego znajduje się 121 km autostrady A1. Brakuje 64 km trasy, która wkrótce zacznie być budowana.
