
Bodyform / 2017
Jeśli denerwują Cię reklamy podpasek, w których lekkie jak piórko kobiety, z płaskim, niewzdętym brzuchem, podskakują radośnie w białych spodniach lub zwiewnych sukienkach, musisz zobaczyć tę reklamę. Marka Bodyform promując swoją linię podpasek Libresse postanowiła rozliczyć się z tym fałszywym obrazem. Wraz z hasłem #BloodNormal” w kampanii pojawiła się prawdziwa krew menstruacyjna. Reklama ma podkreślać, że menstruacja jest czymś normalnym, więc pokazywanie krwi nie powinno być tematem tabu. Wykorzystanie prawdziwej krwi jest pewną nowością, ponieważ w reklamach produktów z tej samej kategorii, zwykle wykorzystywana była niebieska ciecz. Kampania miała wydźwięk globalny.

Sieć klubów fitness Equinox / 2017
Amerykańska sieć klubów fitness ”Equinox” w 2017 roku stworzyła kampanię, która miała na celu zwrócenie uwagi na proces samorealizacji i człowieczeństwa. Mocne zdjęcia kampanii reklamowej zostały uzupełnione hasłem ”To nie fitness, to życie”. Najwięcej kontrowersji wzbudziło zdjęcie restauratorki, która karmi piersią dwójkę małych dzieci. Na zdjęciu było widać intymną sferę ciała, co wzbudziło przeciw części odbiorców.
IKEA słynie z przyjemnych, życiowych kampanii, które najbardziej oddają codzienność. Szwedzka sieć wyreżyserowała reklamę, która promuje dobry sen i nocne "naładowanie baterii". Wszystko byłoby dobrze, gdyby w reklamie nie występowała rodzina złożona z pary jednopłciowej, wychowującej wspólnie dziecko.
IKEA / 2018

Billie / 2018
Pierwsza reklama golarek jednorazowych, w których widać prawdziwe kobiece owłosienie. Walka z zafałszowanym obrazem kobiecego ciała zaczyna się niewinnie. Reklama była częścią większego trendu „body positive”., który zawładnął social mediami w 2018 roku. Pokazywanie prawdziwego ciała, bez retuszu, za to z niedoskonałościami, cellulitem, zmarszczkami i owłosieniem powinno być normą.