Dołącz do milionów Polaków, którzy zaufali promocjom Black Weeks!

Materiał informacyjny Allegro
W Polsce coraz większą popularnością cieszą się wyprzedaże organizowane na początku sezonu przed świętami Bożego Narodzenia. Dni wyprzedaży nazywane są popularnie Black Weeks. To dobra okazja do większych zakupów w korzystnych cenach.

Na Black Weeks Polacy poszukują rabatów na różne kategorie produktów. Korzystają w tym celu z oferty licznych platform internetowych, z ciekawymi rozwiązaniami pozwalającymi na dodatkową kumulację obniżek.

Jak Polacy polują na okazje Black Weeks?

Raport Danae „Trendy zakupowe 2024” przeprowadzony na zlecenie Allegro[1] wskazuje, że ponad 58% Polaków ma precyzyjny plan co do zakupów w okresie wyprzedaży. Wiemy dokładnie, jakich produktów szukamy. Tylko co trzecia osoba (27%) korzysta z atrakcyjnych promocji, gdy na nie natrafi, a jeszcze mniej osób (15%) przeszukuje wszystkie dostępne oferty, szukając najciekawszych promocji. 69% badanych osób sprawdza też, ile produkt kosztował przed promocją. To wszystko oznacza, że wiele zakupów jest przez nas pieczołowicie zaplanowanych. Odkładamy zatem pieniądze wcześniej, oczekując na zniżki, które pojawią się w dobrym momencie. Coraz częściej także świąteczne zakupy robimy w listopadzie, widząc duże możliwości, jakie dają promocje sezonowe.

Na jakie produkty Polacy szukają rabatów na Black Weeks 2024?

Black Weeks to okres sezonowej wyprzedaży, podczas którego zakupimy promocyjnie produkty z szerokiej gamy kategorii. Niektóre z nich cieszą się jednak szczególną popularnością. Raport Danae przeprowadzony na zlecenie Allegro wykazał, że największe zainteresowanie na tegorocznym Black Weeks budzą produkty z kategorii „odzież i obuwie”. Na obniżki w tym zakresie liczy aż 45% ankietowanych. Na podium znalazły się także artykuły z kategorii „kosmetyki i perfumy” (33%). Niemal co trzecia osoba, która planuje zakupy na tegorocznym Black Weeks, liczy z kolei na atrakcyjne ceny elektroniki oraz sprzętu AGD i RTV.      

Na promocjach Black Weeks na Allegro znajdziemy atrakcyjne oferty wielu topowych marek, w tym sprzedających elektronikę, jak np.: Nintendo, Acer, HP, Lenovo, Marshall czy sprzęt i wyposażenie domu: Tefal, Bosch, Dyson, Gerlach, Zwieger. Nie brakuje też ofert modowych i kosmetycznych ⎼ w ramach kampanii w promocjach znajdziemy produkty marek Adidas, Puma, Wrangler, Calvin Klein czy La Roche-Posay. Wystarczy skorzystać z oferty tej popularnej platformy sprzedażowej, by przekonać się, jak dużo można zyskać podczas jesiennych wyprzedaży.

Moc okazji Black Weeks już teraz, na wyciągnięcie ręki!

Promocje na Black Weeks są dostępne już teraz na wyciągnięcie ręki. Warto się spieszyć, ponieważ wiele z nich jest limitowanych. Na przedświątecznych wyprzedażach ogłasza się wiele popularnych platform i sklepów online. Październikowe badanie SW Research[2] wykazało, że największą popularnością, jeśli chodzi o okazje na Black Friday oraz Black Week, cieszy się Allegro (48% wskazań). Czym jest to spowodowane? Oprócz korzystnych cen i trwających rabatów nawet do -50%, klienci Allegro mogą skorzystać z ciekawych akcji promocyjnych. Specjalnymi rabatami są objęci m.in. użytkownicy programu Allegro Smart! Oprócz wyjątkowych ofert z obniżoną ceną, dostępną tylko dla nich, do 2 grudnia 2024 r. mogą oni liczyć również na darmową dostawę do automatów paczkowych już przy zamówieniu o minimalnej kwocie 30 złotych (obniżenie z 45 złotych). Co więcej, użytkownicy aplikacji mobilnej Allegro z wykupionym pakietem Allegro Smart! codziennie do końca listopada upolują w ramach tzw. Catcher 5 topowych artykułów w cenach niższych nawet o połowę, a także specjalną promocję dnia tylko za 1 zł. Dodatkowo przy korzystaniu z tej funkcjonalności przez 5 kolejnych dni można otrzymać kupon zniżkowy o wartości 10 złotych do wykorzystania w aplikacji w ciągu trzech kolejnych dni na zakupy za przynajmniej 90 złotych.

[1] Raport Danae „Trendy zakupowe 2024”, badanie przeprowadzone w czerwcu 2024 metodą wywiadów CAWI na reprezentatywnej grupie 500 osób (n=500) robiących zakupy w internecie.

[2] SW Research na zlecenie Allegro, badanie zrealizowane metodą wywiadów online (CAWI) w dniach 21-24 października 2024 na reprezentatywnej próbie 800 osób.

Wróć na i.pl Portal i.pl