![MISTRZOWIE SMAKU Prezentujemy liderów plebiscytu w poszczególnych kategoriach [GALERIA]](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/9c/c0/62a9aaba08fe5_o_large.jpg)

Eliza Krotki-Turowska, Jedz, Jedz, Dokroję, Sochaczew
Kategoria: Mistrz Słodkości Roku
Prowadzi domową cukiernię specjalizującą się w artystycznych, personalizowanych zdobieniach tortów okolicznościowych. „Jedz, Jedz Dokroję” kusi ofertą. Cokolwiek celebrujesz, zapewni piękne i przepyszne słodkości. Twoje urodziny, uroczystości i specjalne okazje staną się słodsze dzięki personalizowanym tortom i babeczkom zaprojektowanym wyjątkowo, by łączyły się z motywem i paletą barw wydarzenia. Wszystkie ciasta i kremy wykonywane są od podstaw.

Daria Maliszewska, Restauracja Alibi, Izabelin
Kategoria: Kelner Roku
Przekazuje nam, że w swojej pracy kieruje się zasadą: jeżeli kochasz to, co robisz, to nie przepracujesz ani jednego dnia...
- Kocham to, co robię. Uwielbiam kontakt z ludźmi - mówi kandydatka do tytułu Kelner Roku. - Cieszę się z każdego miłego komentarza gości i lubię słuchać jak są zadowoleni z obsługi. Często słyszę, że czują się jak w domu, a wiadomo: wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Zadowolenie gości robi mi dzień, bo wkładam całe serce, żeby wszystko było dobrze.

Przemysław Kawecki, Spiżarnia Smakosza, Natural Sweet Good, Żuromin
Kategoria: Menedżer Gastronomii Roku
Serdecznie dziękuje za nominację do Mistrzów Smaku. - Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie - mówi. Stanowisko menadżera w obecnej firmie zajmuje od ponad 13 lat. - Od kiedy pamiętam chciałem pracować z ludźmi, motywowały mnie nowe wyzwania. W tym zawodzie każdy dzień jest inny, każdego dnia stawiam sobie nowe cele i zadania do osiągnięcia – mówi. Uwielbia pracę z ludźmi: - Przez ten okres poznałem wspaniałych ludzi, którzy inspirowali mnie do nowych wyzwań. Nieustannie poszerzam swoje kompetencje zawodowe. Moje motto brzmi: nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, których jeszcze nie osiągnąłem.
Jego celem na przyszłość jest poszerzanie swoich kompetencji zawodowych. - Bez wątpienia za priorytet stawiam sobie dalsze promowanie marki, a przede wszystkim utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta oraz produktów po które klienci do nas wracają, gdyż cenią sobie naszą jakość – mówi pan Przemysław.