
Porsche 918 – następca Carrery GT w eko-wydaniu
Porsche Carrera GT robiło potężne wrażenie. Mocny roadster rwał asfalt, brzmiał ogłuszająco i zachowywał się dziko w zakrętach. Inżynierowie postanowili powrócić do tej koncepcji, jednak połączyć ją z pokazem technologicznych sił. Właśnie dlatego do napędu auta wykorzystano hybrydę. 4,6-litrowa V-szóstka współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi. Elektryczne AWD daje dostęp do 889 koni mechanicznych. Głębokie wciśnięcie pedału gazu oznacza, że auto osiągnie setkę w 2,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Świetne osiągi nie przeszkadzają jednak w oszczędności. Zdaniem Niemców Porsche 918 w trybie eko spala w cyklu mieszanym tylko 3 litry benzyny na sto kilometrów.

Honda NSX – powrót po latach
Fani Hondy NSX długo musieli czekać na pojawienie się nowej odsłony tego modelu. Produkcję pierwszej generacji zakończono w 2005 roku, druga pojawiła się dopiero dekadę później. Jej premiera odbyła się na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2015 roku.
Do napędu nowej NSX wykorzystano układ hybrydowy składający się z turbodoładowanego silnika V6 o pojemności 3,5 litra oraz trzech silników elektrycznych. Dwa z nich napędzają koła przednie, trzeci umieszczony jest pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów. Producent zapowiada moc na poziomie 550 KM.