Jak informuje Polsat News, 21 marca Polska Fundacja Narodowa podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę "na współpracę". Według PFN agencja potrzebna jest do obsługi dziennikarzy, którzy często się z nią kontaktują. Agencja ma odpowiadać za "najwyższy poziom usług biura prasowego", a także komunikację w social mediach czy organizację konferencji prasowych.
Umowę podpisano na sześć miesięcy, agencja oddelegowała do tego zadania trzy osoby. Nieznana jest suma kontraktu, ale może chodzić o kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Jak czytamy na polsatnews.pl "decyzja o wyborze najlepszej oferty została podjęta przez Zarząd PFN. Z ramienia PFN umowę podpisali Prezes PFN Cezary Jurkiewicz oraz Członek Zarządu Antoni Kolek" - poinformowała fundacja.
Jak informuje fundacja, obecnie zatrudnionych jest 17 osób, które pracują nad 26 projektami.
Polska Fundacja Narodowa została powołana w lipcu 2016 roku. Pieniądze na jej działalność trafiły z państwowych spółek, m.in. PKN Orlen i PGNiG. W pierwszym roku istnienia fundacja dostała prawie 100 milionów złotych. Dotychczas zrealizowała kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", a już niedługo rozpocznie się kolejny projekt - w rejs dookoła świata wyruszy jacht z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Fundacja wspiera też polskich sportowców.
Ministrowie przekażą nagrody na rzecz Caritasu. Kaczyński: "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy"
POLECAMY: