
Kombinacja II - A4 w starym korytarzu, bez wspólnego węzła z S5
Na tym odcinku utrzymane zostaną węzły Krzywa oraz Obszar LSSE Krzywa. Przebudowywany odcinek zakończy się w okolicach Krzyżowej.
ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH - DALSZY PRZEBIEG A4 i S5 ORAZ KOLEJNA KOMBINACJA SKIEROWANA DO DALSZYCH PRAC

Kombinacja II - A4 w starym korytarzu, bez wspólnego węzła z S5
Wracamy pod Wrocław. W kombinacji II nowa droga ekspresowa S5 nie będzie miała wspólnego węzła z przebudowywaną A4. Kierowcy najszybciej przedostaną się pomiędzy A4 i S5, korzystając nowego fragmentu (w 2021 roku może ruszyć jego budowa) drogi ekspresowej S8 (patrz mapa - granatowa, przerywana linia). Połączy ona węzeł Wrocław Południe na A4 z nowym węzłem S5/S8 - Olbrachtowice.
Od Olbrachtowic S5 poprowadzi do węzła Bolków i będzie na tym fragmencie łączyła trasy S3 i S8 na Dolnym Śląsku.
ZOBACZ WIĘCEJ NA KOLEJNYCH SLAJDACH - DALSZY PRZEBIEG A4 i S5 ORAZ KOLEJNA KOMBINACJA SKIEROWANA DO DALSZYCH PRAC

Kombinacja II - A4 w starym korytarzu, bez wspólnego węzła z S5
Kolejne węzły za Olbrachtowicami to Tworzyjanów oraz Marcinowice. Pomiędzy nimi zaplanowano MOP Szczepanów.

Kombinacja II - A4 w starym korytarzu, bez wspólnego węzła z S5
Na odcinku od Marcinowic do Bolkowa (spotkanie z istniejącą S3) powstaną jeszcze trzy węzły:
* Świdnica
* Świebodzice
* Serwinów