
Standard USB-C. Wkrótce jedyny dostępny na rynku. Także w autach?
Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej z końcem 2024 producenci elektroniki będę mieli obowiązek wprowadzania na rynek nowych produktów wyłącznie ze złączem w standardzie USB-C. Już dziś większość producentów aut wyposaża swoje pojazdy albo wyłącznie w gniazda w standardzie USB-C lub w gniazda w standardzie USB-C i drugie w standardzie USB. Przeciętny Kowalski musi zatem wyposażyć się w odpowiednie kable lub przejściówki.

Standard USB-C. Wkrótce jedyny dostępny na rynku. Także w autach?
Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej z końcem 2024 producenci elektroniki będę mieli obowiązek wprowadzania na rynek nowych produktów wyłącznie ze złączem w standardzie USB-C. Już dziś większość producentów aut wyposaża swoje pojazdy albo wyłącznie w gniazda w standardzie USB-C lub w gniazda w standardzie USB-C i drugie w standardzie USB. Przeciętny Kowalski musi zatem wyposażyć się w odpowiednie kable lub przejściówki.

Standard USB-C. Wkrótce jedyny dostępny na rynku. Także w autach?
Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej z końcem 2024 producenci elektroniki będę mieli obowiązek wprowadzania na rynek nowych produktów wyłącznie ze złączem w standardzie USB-C. Już dziś większość producentów aut wyposaża swoje pojazdy albo wyłącznie w gniazda w standardzie USB-C lub w gniazda w standardzie USB-C i drugie w standardzie USB. Przeciętny Kowalski musi zatem wyposażyć się w odpowiednie kable lub przejściówki.

Standard USB-C. Wkrótce jedyny dostępny na rynku. Także w autach?
Zgodnie z dyrektywą Unii Europejskiej z końcem 2024 producenci elektroniki będę mieli obowiązek wprowadzania na rynek nowych produktów wyłącznie ze złączem w standardzie USB-C. Już dziś większość producentów aut wyposaża swoje pojazdy albo wyłącznie w gniazda w standardzie USB-C lub w gniazda w standardzie USB-C i drugie w standardzie USB. Przeciętny Kowalski musi zatem wyposażyć się w odpowiednie kable lub przejściówki.