To będzie najważniejszy rok dla marki w Polsce. Wiceprezes Honor Europe Zachary Jiang wyjaśnia

Robert Szulc
Robert Szulc
Zachary Jiang, wiceprezes Honor Europe
Zachary Jiang, wiceprezes Honor Europe
2024 to będzie najważniejszy rok dla marki HONOR w Polsce i dotyczy to także inwestycji marketingowych, sprzedaży detalicznej oraz pozycji, o którą walczymy w tym kraju - mówi Zachary Jiang, wiceprezes HONOR Europe. - Miesiąc po miesiącu, będziemy mieli nowe wiadomości i ważne nowości, którymi będziemy się z wami dzielić.

Jaki jest główny plan marki HONOR w Polsce?

Polska jest dla nas zdecydowanie jednym z najważniejszych rynków w regionie CEE. Co więcej, biorąc pod uwagę strategię HONOR dla Europy, chcielibyśmy, by Polska stała się naszym drugim domowym rynkiem na tym kontynencie. I mówimy tutaj zarówno o modelu biznesowym, jak i zaangażowaniu emocjonalnym.

Od dawna chcieliśmy być tu obecni, a rok 2024 pokaże naszą determinację. Pierwszym krokiem było wejście marki HONOR na otwarty rynek i powrót do sklepów trzech głównych graczy na rynku. Poza tym, miesiąc po miesiącu, będziemy mieli nowe wiadomości i ważne nowości, którymi będziemy się z wami dzielić. To będzie najważniejszy rok dla marki HONOR w Polsce i dotyczy to także inwestycji marketingowych, sprzedaży detalicznej oraz pozycji, o którą walczymy w tym kraju.

Będzie nie tylko poszerzenie portfolio smartfonów?

Nie tylko, to rozszerzenie będzie dotyczyło całego portfolio...

Czyli pojawi się cały ekosystem firmy?

Tak. W HONOR rozumiemy jakie jest podejście konsumenckie – co jest głównym obiektem zainteresowania i co jest najważniejsze dla klientów. Wiemy też, jak dotrzeć do konsumenta, który nie oczekuje jednego produktu, ale ekosystemu, który ułatwi mu życie. Mamy już tego rodzaju portfolio i krok po kroku będziemy je wprowadzać do Polski, wraz z przekazem: dołącz do rodziny HONOR i zobacz jakie odniesiesz korzyści. Zapewnimy naszym klientom nie tylko wygodę, ale także zbudujemy ich zaufanie i zdobędziemy sympatię.

Chcecie otwierać własne sklepy czy sprzedawać urządzenia poprzez partnerów?

Właśnie nawiązaliśmy współpracę z sieciami: RTV Euro AGD, X-KOM i Media Expert, więc póki co nie planujemy posiadania własnych sklepów w 2024 roku.

A w przyszłych latach?

Wszystko jest możliwe. Jeśli będziemy gotowi, na pewno o tym poinformujemy.

Rynek wydaje się być nasycony smartfonami. Klienci mają bardzo szeroki wybór urządzeń. Co jest najważniejszym elementem, którym Honor chce przyciągnąć klientów?

Wspomnę o dwóch elementach czy też naszych zasadach, z których nigdy nie zrezygnujemy. Przede wszystkim HONOR to firma z branży zaawansowanych technologii, a DNA i nasz kultura opiera się o innowacje technologiczne. Po drugie, nigdy nie przestaniemy walczyć o ogólną satysfakcję konsumenta.

Jeśli chodzi o innowacje – mamy najsilniejszy zespół badawczo-rozwojowy na tej planecie Cały czas idziemy do przodu, opierając się o badania konsumenckie i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Umiemy rozpoznać przyszłe potrzeby użytkowników, i dzięki temu, dochodzimy do mistrzostwa w swoim kunszcie. Nasze aparaty robią fenomenalne zdjęcia zarówno gry użytkownik ma czas się zatrzymać i spokojnie wybrać kadr, jak i wtedy gdy obiekt jest w ruchu – nie musi się martwić, czy zdjęcie wyszło.

Podam kolejny przykład – w modelu HONOR Magic5 Lite używamy dokładnie tego samego kompozytu baterii, co nasi konkurenci. Tylko Magic5 Lite może działać na baterii dłużej niż dwa dni. I to są rozwiązania, które zamierzamy rozwijać, ponieważ jednym z naszych priorytetów są wiodące technologie, a drugim jest ogólne zadowolenie klienta.

Doceniamy wybory konsumenta, ale respektujemy też zwroty, dbamy o obsługę produktu, także posprzedażową. Sądzę, że te dwie zasady pomogą nam zdobyć nowych klientów, zyskać i utrzymać ich zaufanie.

Chcecie produkować produkty podobne do dawnych samochodów, które kupuje się raz i są nadal bardzo dobre przez długie lata?

Tak. Myślę, że mamy najwyższy standard jaki może zaoferować producent elektroniki użytkowej. Widzę to bazując na bieżących danych z innych krajów i kanałów – mamy rekordowo niski na tym rynku wskaźnik awaryjności.

Ludzie dość często wymieniają smartfony. Zapominamy o modelach, które mieliśmy. Ale zdjęcia, które zrobiliśmy, zostają na zawsze. Wracamy do tych, które niosą szczególne emocje i które są - mimo upływu lat - świetnej jakości. Pamiętacie o tym?

Tak i absolutnie stawiamy na jakość robienia zdjęć. Jeśli chodzi o aparat i wyświetlacz, w przypadku Magic5 Pro zajęliśmy pierwsze miejsce w rankingu DXOMARK w 2023 r. W tej chwili wyzwaniem dla naszego zespołu badawczo-rozwojowego nie jest zatem zdobycie pierwszej pozycji, ale to, jak długo ją utrzymamy i jak długo będziemy nie do pokonania. To wyzwanie, ale zależy nam na tym, żeby utrzymać tę pierwsze miejsce przez wiele lat.

I ostatnie pytanie odnośnie cen, czy są to ceny specjalnie na rynek polski czy to jest poziom europejski czy wschodnioeuropejski?

Mamy naszą globalną strategię cenową, ale dbając o lokalnych użytkowników, dostosowujemy ceny do siły nabywczej na danym rynku. Także mogę zapewnić, że cena w Polsce jest zdecydowanie lokalna.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl