Żabka umacnia się jako placówka pocztowa. Dostępna nowa usługa
Kolejna usługa dostępna w sieci sklepów Żabka świadczy o tym, że popularna sieć sklepów coraz mocniej realizuje się jako placówka pocztowa. Do tej pory Żabki obsługiwały jedynie przesyłki przedpłacone, teraz będzie można:
- zdecydować o płatności za paczkę wcześniej lub dopiero przy odbiorze,
- zapłacić będzie można kartą lub gotówką.
To kolejna usługa, jaką DHL Parcel wprowadził w Punktach Partnerskich dla swoich klientów. Oprócz odbioru paczek można tam też dokonywać zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane online. Do Punktu można również przekierować przesyłkę, jeśli okaże się, że nie będziemy obecni w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako miejsce doręczenia.
Żabka zwiększa elastyczność usług
Dzięki takiemu posunięciu klienci zdecydują kiedy odbiorą przesyłkę. Mają taką możliwość 7 dni w tygodniu, a większość sklepów Żabka jest czynna do 21:00 lub dłużej.
Punkty Partnerskie to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych Punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
500 Plus od pierwszego dziecka i "13" dla emerytów
TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego
