Według Państwowej Inspekcji Pracy, minimalna temperatura w pracy w biurach nie powinna być niższa niż 18 stopni Celsjusza. Tym samym pracodawca ma obowiązek zapewnić odpowiednie stanowisko pracy. Gdy nie wywiąże się z obowiązujących przepisów BHP, które określają minimalną temperaturę w pracy, grozi mu za to nawet karna grzywny. Jaka jest temperatura u Was w pracy? MINIMALNA TEMPERATURA W PRACY: PRZEPISY
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.