Drogowcy budujący nową - ekspresową - zakopiankę pochwalili się właśnie sporym sukcesem. W czwartek 24 stycznia wylano bowiem beton na ostatnim fragmencie najdłuższego wiaduktu jaki powstaje na nowej szybkiej trasie pod Giewont.
- Tym samym są już gotowe, w stanie surowym oba najdłuższe wiadukty na nowo budowanym odcinku S7 - mówi Iwona Mikrut - Purchla, rzecznik prasowy krakowskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie.
- Ich postawienie to było naprawdę duże inżynieryjne wyzwanie. Oba wiaduktu mają bowiem aż 996 metrów długości i w najwyższym punkcie dzieli je od ziemi aż 58 metrów wysokości. Opisywany wiadukt stoi we wsi Skomielna Biała.
Budowa zakopianki z lotu ptaka! Te zdjęcia są naprawdę impon...
Gdyby taki wiadomo istnial w 1945 roku to Niemcy bez wątpienia by go wysadzili w powietrze, tak samo jak zniszczyli infrastrukturę i przemysl Polski, zrabowali dorobek pokoleń i wymordowali miliony Polakow. Dzisiaj dysponują narzędziem swojej propagandy w Polsce w postaci miedzy innymi Gazety Krakowskiej ktorej wlascicielem sa wlasnie Niemcy z koncerny prasowego Verlagsgruppe z Passau co czyni GK gadzinowka reprezentujaca interesy niemieckie.
o
obserwe
ALEZ to super droga rowerowa!
N
Nie zielony
Niestety, krajobraz został bezpowrotnie zniszczony. A można to było inaczej rozwiązać.
m
mikołaj
jedż na miejsce i podeprzyj
o
opserfer
… wygląda troszkę jak ten co niedawno zawalił się w Genui - te wsporniki jakieś takie chude :-(