Co to jest wirtualna centrala telefoniczna? W jaki sposób pomoże Ci w kontaktach z klientami?

Materiał informacyjny Orange
Obecnie nawet 80% komunikacji biznesowej odbywa się przez telefon. 85% dzwoniących, jeśli nie połączy się za pierwszym razem, może już więcej nie zadzwonić. Nieodebrane telefony generuj często poważne straty dla firm. Wirtualna Centralka Orange rozwiązuje ten problem. Dzięki niej unikniemy sytuacji, w której nie dojdzie do kontaktu przez brak odpowiedniej liczby pracowników do obsługi dzwoniących, gdy zespół obsługi klienta jest zajęty innymi czynnościami lub gdy klient zadzwoni poza godzinami pracy firmy.

Wirtualna Centralka od Orange to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu bez inwestycji w specjalistyczny sprzęt uruchomimy swoją centralę telefoniczną. Jest ona szansą dla firm, które nie mają odpowiednich warunków technicznych do instalacji tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Z usługi Wirtualnej Centralki Orange korzysta już ponad 7 tys. klientów z różnych branż. Docenili ją zarówno przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jak i większe firmy.

Wygoda dla przedsiębiorcy i klientów oraz wizerunek profesjonalnej firmy

Wirtualna Centralka Orange to centrala telefoniczna w chmurze, która łączy wszystkie firmowe numery stacjonarne i komórkowe, by klienci nie musieli się zastanawiać, gdzie zadzwonić. Po jej wdrożeniu na stronach internetowych firmy i wizytówkach pracowników podawany jest tylko jeden numer telefonu, z którego następuje odpowiednie przekierowanie.

Przykładowo: jeśli w firmie pracuje kilku specjalistów z różnych dziedzin, po zarejestrowaniu danego numeru możemy skonfigurować menu głosowe pozwalające na wybór osoby lub działu, z którym chcemy się skontaktować. Zwiększa to komfort klientów i nadaje firmie duża wiarygodność, sprawiając, że jest ona odbierana jako profesjonalna i nowoczesna.

Po wdrożeniu Wirtualnej Centralki Orange klienci usłyszą zamiast sygnału łączenia tekst powitania. Można w nim zawrzeć główne informacje o zakresie działalności firmy oraz godzinach jej funkcjonowania.

Funkcje Wirtualnej Centralki Orange

Wirtualna Centralka Orange wyposażona jest w wiele ciekawych funkcji zapewniających wygodę prowadzenia działalności gospodarczej. Ciekawym rozwiązaniem jest np. opcja generowania raportów z numerami dzwoniącymi po zamknięciu. Możemy wówczas na nie oddzwonić w kolejnym dniu roboczym. 

Co więcej, jeśli potrzebujemy dokumentowania rozmów pomiędzy pracownikami swojej firmy, możemy wdrożyć system nagrywania. Wówczas nagrania pobierzemy na bieżąco na swój system informatyczny, co zapewnia lepszą kontrolę pracy i umożliwia szybkie reagowanie na wszelkie niezgodności w tym zakresie.

Brak dodatkowych kosztów wdrożenia oraz intuicyjna konfiguracja

Stawiając na wirtualną centralkę, nie musimy się martwić o dodatkowe koszty. Usługa opiera się bowiem na mobilnej infrastrukturze Orange. Nie ponosimy zatem wydatków na specjalistyczny sprzęt lub stworzenie bądź wydzierżawienie dodatkowego pomieszczenia na centralę telefoniczną.

Klienci Orange doceniają w takiej centralce intuicyjność obsługi. Możemy ją konfigurować w dowolny sposób na stronie WWW. To my sami decydujemy, co usłyszą osoby kontaktujące się z firmą klienta, wprowadzając swój tekst i ustawiając pod tym kątem kontakt z pracownikami naszej firmy. 

– Klienci mają możliwość wyboru jednego z pięciu pakietów taryfowych – dostosowanych do potrzeb firmy. W każdym z pakietów dostępny jest ten sam zestaw funkcji, które można włączać i wyłączać w dowolnym czasie (np. dodawać lub odejmować użytkowników). Różnica polega na ilości możliwych do podłączenia użytkowników – mówi Izabela Matusik-Barej, kierowniczka usługi.

Panel na stronie WWW pozwala na wdrażanie nawet najbardziej rozbudowanych scenariuszy dopasowanych także do dużych firm, a jeśli nie możemy sobie z tym poradzić, do dyspozycji pozostają profesjonalni konsultanci Orange.

emisja bez ograniczeń wiekowych

Wirtualna Centralka Orange – przykładowe zastosowania

Wirtualna Centralka Orange sprawdzi się w różnych sytuacjach. Jako przykład możemy podać mechanika samochodowego rozwijającego swoją działalność o usługi drugiego wspólnika – wulkanizatora. Wdrożenie takiego rozwiązania jak Wirtualna Centralka umożliwi płynne przełączanie rozmów, bez przestojów i z gwarancją tego, że klient trafi do właściwej osoby.

Innym z przykładów jest firma świadcząca usługi hydrauliczne w różnych dzielnicach miasta. Wirtualna Centralka pozwala na szybkie przełączenie się do osoby działającej w danym rejonie.

To innowacyjne rozwiązanie sprawdzi się także w firmach ze swoją własną recepcją – np. przychodniach, salonach urody. W ich przypadku, gdy klient zadzwoni na jeden numer, jest przekierowywany do wszystkich recepcjonistów naraz, a odbiera ten, który jest wolny. Gdy jednak wszyscy będą zajęci, lektor poinformuje, ile osób czeka w kolejce.

Centralkę Orange można zamówić w salonie Orange, poprzez telesprzedaż lub u opiekuna klienta. Więcej informacji o usłudze znajdziesz tutaj.

Wideo
Wróć na i.pl Portal i.pl