Krakowianka czuje się oszukana. Sklep wziął pieniądze, ale mebli nie przysłał

Marcin Banasik
Marcin Banasik
Klienci sieci sklepów meblowych „Resto Design” czują się oszukani. W internecie można znaleźć mnóstwo wpisów osób, które wpłaciły zaliczki lub wzięły pożyczkę na meble. Zamówionych produktów jednak nigdy nie zobaczyli.

Pani Magda z Krakowa zetknęła się z firmą styczniu. - Wtedy też zamówiliśmy zestaw wypoczynkowy do salonu z terminem realizacji w maju. Do dzisiaj nie otrzymaliśmy ani zamówionego zestawu, ani zwrotu zaliczki - żali się pani Magda. Dodaje, że od końca maja zaczęli telefonować i wysyłać e-maile, by zgłosić reklamację. - Zero odpowiedzi ze strony firmy - wspomina oszukana klientka.

W końcu kobieta wybrała się do Galerii Bronowice, gdzie podejrzana spółka ma swoje stoisko. Pracownica sklepu powiedziała jej, że meble są już gotowe i za parę dni zostaną dostarczone. To były kolejne kłamstwa ze strony spółki meblowej. W podobnej sytuacji jest wielu klientów w całym kraju.

Kiedy oszukani próbowali zerwać umowę i odzyskać pieniądze, okazało się, że część sklepów została zamknięta, a część przejęła inna firma. W nowych salonach nie zmienił się asortyment, nie zmienili się pracownicy. Zmieniła się nazwa. Tymczasem „Resto Design” tłumaczy, że problemy z dostarczeniem mebli klientom wynikają z restrukturyzacji i przejściowych problemów firmy. Spółka wyjaśnia, że ma problem z dostawą półproduktów z powodu okresu urlopowego.

„Prosimy naszych klientów o wyrozumiałość oraz cierpliwość w oczekiwaniu na informacje dotyczące zamówień, które postaramy się sfinalizować do 15 września 2018 r.” – czytamy w oświadczeniu firmy. Pod pismem podpisał się prezes spółki, ale nie podał imienia i nazwiska.

- Prezes bez nazwiska - to żenujące. Nie wierzę w ani jedno z tych słów. To kolejne kłamstwa, które mają na celu uspokoić na jakiś czas nabitych w butelkę klientów – twierdzi pani Magda.

KONIECZNIE SPRAWDŹ:

FLESZ: Program 300 plus - jak otrzymać wsparcie finansowe

Źródło: vivi24

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Krakowianka czuje się oszukana. Sklep wziął pieniądze, ale mebli nie przysłał - Dziennik Polski

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
Sebastian
Kupiliśmy kana pe za 5000 złotych termin realizacji podwujnie przekroczył utalony termin oczekiwania. Kanapa nie spełniła oczekiwań. Wykonanie fatalne! Szuflada wytrzymała 1mies. Reklamacja została zgłoszona ponad pół roku temu. Telefonów nie odbierają, salon zamknięty. 5000 w błoto.
OSZUŚCI!!!
I
Izabela
Kupiłam meble w salonie w Łodzi. Meble miały być do 19.06. Do dziś nie ma mebli. Brak kontaktu z firmą. Salony zlikwidowane. Spłacam kredyt !! Oszuści!
Wróć na i.pl Portal i.pl