Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński w reklamach Play zaczęli grać w 2013 roku. Jak podały wirtualnemedia.pl wkrótce sieć łączy się z UPC i tej okazji planuje największą kampanię promocyjną od 10 lat. Bez Kurdej-Szatan i Łagodzińskiego. Obydwoje zostaną zastąpieni nowymi twarzami.
Serwis wirtualnemedia.pl zapytał, czy to efekt nowej strategii marketingowej, a usunięcie Łagodzińskiego z reklam wynika z tego, że wielu odbiorcom kojarzy się z Kurdej-Szatan? Biuro prasowe firmy jednak wprost nie odpowiedziało na to pytanie.
- Pierwsza wspólna oferta Play i UPC, w której obecni i nowi klienci mogą zyskać nawet 2 lata abonamentu za darmo to bardzo ważna i wyjątkowa okazja, dlatego wymaga nowego podejścia i formatu naszej komunikacji z klientami – brzmiała odpowiedź.
Przypomnijmy, że w maju aktorka usłyszała prokuratorskie zarzuty dot. znieważenia funkcjonariuszy Straży Granicznej.
Źródło: wirtualnemedia.pl
