Lidl stawia na zakupy online i poszerza ofertę produktów non-food
Non-food to określenie na ofertę produktów innych niż spożywcze, czyli ubrań, obuwia, galanterii, narzędzi, sprzętów domowych, wyposażenia wnętrz czy przemysłowych dostępnych w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Lidla. Wkrótce ta oferta ma być dużo bogatsza. Co więcej, żeby zwiększyć sprzedaż internetową właśnie tych produktów, sieć nawiązała współpracę z firmą InPost.
Zakupy z Lidla do paczkomatu
"Dostrzegamy, że kanał sprzedaży asortymentu non-food, jakim są przede wszystkim sklepy stacjonarne, ale również sklep online, jest niezwykle istotny dla rynku. Zdecydowaliśmy się znacznie zwiększyć ilość i różnorodność dostępnego asortymentu poprzez wzrost zamówień towarów non-food dla sklepów stacjonarnych nawet o 77 proc." - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji Lidla w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.
Spożywcze nadal tylko w sklepach stacjonarnych
Robaszkiewicz przypomina, że Lidla nie prowadzi i w najbliższym czasie nie planuje sprzedaży żywności w sklepie online. Do paczkomatów będzie można zamawiać tylko produkty z nowej oferty przemysłowej i odzieżowej.
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl
- Tego nie rób na ogródkach działkowych! Uważaj - bo możesz zapłacić karę
- Wolne terminy na szczepienia przeciw koronawirusowi - jak i gdzie je znaleźć?
- Tłumy na Festiwalu Roślin we Wrocławiu [ZDJĘCIA]
- Godzina policyjna dla osób niezaszczepionych? Oto propozycja doradcy premiera
- Dachowanie na rondzie w Mokronosie. "Myślała, że tak się jeździ" [NAGRANIE]
- Pociągiem po Wrocławiu na bilet MPK już nie pojedziemy. Miasto nie zapłaci kolejarzom
