- Piankowe klapki już od dwóch dekad odziewają stopy Polaków. Sami doznaliśmy rozkoszy stąpania w sygnowanym plastikowym logo obuwiu i wiemy, jak wiele ta magiczna nazwa znaczy dla Polaków. Z pełnym błogosławieństwem twórców, reaktywujemy kultową markę Kubota. Chcemy przywrócić Polakom nasze „dobro narodowe” - mówią nowi właściciele marki i zapowiadają, że już 7 czerwca uruchamiają sklep internetowy, w którym będzie można nabyć słynne Kuboty.
Oprócz klasycznych modeli w białym i czarnym kolorze, a także białych skarpetek, właściciele marki planują także wypuścić do sprzedaży sześć dodatkowych modeli z linii retro. Jak zapowiadają właściciele Kubota, wszystkie wzory będą "hołdem dla sprzedawców z dawnych lat.
- Powstały w latach 90 i z miejsca podbiły serca milionów Polaków. Lekkie, komfortowe, przewiewne. Kto nie miał ich na nodze choć raz, nie zrozumie ich fenomenu. Dlatego za punkt honoru obraliśmy sobie wznowienie mody na chodzenie w stylowych klapkach i fajnych skarpetach. Odczarujmy naszą polską dumę i wejdźmy w klapkach na światowe salony! Bo czemu nie? - zachęcają do zakupu kultowych Kubotów właściciele.
Nowe klapki Kubota będą produkowane w Polsce, a nie Chinach. 1 proc. ze sprzedaży każdej pary klapków zostanie przekazany Fundacji DKMS wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi.
Sklep internetowy, który zostanie otwarty 7 czerwca można znaleźć TUTAJ. Cena klapek, skarpetek i worków Kubota nie jest jeszcze znana.