W ramach rozwiązania Orlen Drive, na MOPie (Miejscu Obsługi Podróżnych) w Michałowicach dostępne będą dwie tzw. linie drive, które umożliwią zakup gastronomii i zatankowanie auta bez konieczności wysiadania z pojazdu. W celu rozładowania korków na stacji paliw, jedna z nich będzie przeznaczona wyłącznie dla klientów korzystających z usług gastronomicznych. To oznacza, że nie będą oni hamować tych, którzy przyjechali tylko zatankować i chcą to załatwić sprawnie.
Klienci mogą korzystać z kiosku samoobsługowego wewnątrz stacji. Docelowo ma to skrócić czas obsługi i zwiększyć komfort zakupów. Samoobsługowe ekrany wspiera kolejkowy system numerowania.
- Jednym z filarów naszej strategii jest dynamiczny rozwój segmentu detalicznego. Realizujemy go poprzez poszerzanie dwóch obszarów działalności. Odpowiadając na oczekiwania kierowców, koncentrujemy się na sprzedaży jak najlepszych paliw, wprowadzając na stacje nowoczesne paliwa. Z drugiej strony poszerzamy naszą ofertę pozapaliwową i usługową, w tym gastronomiczną, na którą sukcesywnie rośnie zapotrzebowanie - mówi Patrycja Klarecka, członkini zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.
PKN Orlen dysponuje siecią około 2800 nowoczesnych stacji paliw w Europie Środkowo-Wschodniej. Koncern planuje dalsze wdrażanie rozwiązań proklienckich zarówno na rynku polskim, jak i w pozostałych europejskich lokalizacjach, w tym także kolejnych punktów typu drive through.