Na razie sprzedaż on-line ma ograniczony zakres, ale wkrótce projekt wejdzie w fazę ostateczną. Aplikacja mobilna jest w fazie przepięcia z Reserve&Collect (rezerwacja produktu i jego odbiór w sklepie) na pełny e-commerce, czyli z dostawą pod wskazany przez klienta adres. Ten proces ma się zakończyć jeszcze w lipcu.
Prezes CCC Marcin Czyczerski ujawnił, że zainteresowanie klientów zakupami w internecie jest zaskakująco duże, dlatego oczekuje, że w tym roku platforma wygeneruje nawet kilkadziesiąt milionów złotych sprzedaży.
W czerwcu udostępniono już klientom platformę Modivo. To sklep online z odzieżą, obuwiem i akcesoriami w segmencie premium. Zakupy w ten sposób mogą robić także klienci w Czechach.
W pierwszym półroczu 2019 roku sprzedaż w segmencie e-commerce wyniosła ok. 640 mln zł, co oznacza wzrost o 60 proc. w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Dodajmy, że z tego platforma eobuwie. pl wygenerowała prawie 605 mln zł przychodów. Największymi rynkami eobuwie.pl są Polska, Rumunia i Węgry.
Ciekawą formą sprzedaży połączonej z promocją jest działający od kilku tygodni Foot Truck, czyli mobilny sklep stacjonarny eobuwie.pl, który podczas wakacji ma odwiedzić wiele miejscowości na polskim wybrzeżu Bałtyku.
CCC nadal szybko się rozwija. Biorąc pod uwagę wszystkie kanały sprzedaży przychody całej grupy CCC w pierwszym półroczu przekroczyły 2,647 mld zł, co oznacza wzrost o 37 proc. w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.
Przypomnijmy, że grupa CCC działa w 26 krajach (15 online).
