Problemy z usługami T-Mobile: Nie ma zasięgu, ale umowy zerwać nie można

Agnieszka Kasperska
Problemy z usługami T-Mobile: Na posesji naszego Czytelnika, żeby "znaleźć zasięg" trzeba spacerować z telefonem po całej działce
Problemy z usługami T-Mobile: Na posesji naszego Czytelnika, żeby "znaleźć zasięg" trzeba spacerować z telefonem po całej działce red
Pan Sławomir ma telefon, płaci abonament, a mimo to nie może rozmawiać z własnego domu. Firma telekomunikacyjna nie chce rozwiązać z nim umowy tłumacząc, że połączenia są realizowane. Co z tego, że spoza jego posesji.

- Miałem dwa telefony w T-Mobile i byłem zadowolony z usług tego operatora. Dlatego zawarłem trzecią umowę i kupiłem nowy telefon. Dwa miesiące po podpisaniu dokumentów zacząłem tracić w domu zasięg - opowiada pan Sławomir, mieszkaniec podlubelskich Smóg.

Gdy problemy z nawiązaniem połączenia stawały się coraz większe, nasz Czytelnik zgłosił problem do biura obsługi klienta.

- Usłyszałem, że to chwilowe utrudnienia, bo sieć przestawia nadajnik w okolicy mojego domu. Zakłócenia miały trwać maksymalnie miesiąc. Potem termin ten za każdym telefonem przedłużany był o kilka kolejnych tygodni. Od mojego pierwszego telefonu minął już prawie rok i nic się nie zmieniło - irytuje się mężczyzna.

Sprawdziliśmy. Na posesji naszego Czytelnika, żeby "znaleźć zasięg" trzeba spacerować z telefonem po całej działce. Kiedy wreszcie uda się już rozpocząć rozmowę, ta w pewnej chwili urywa się.

- To na pewno nie jest wina telefonu, bo jest nowy. Zresztą, kiedy pojawiły się problemy, oddałem go do serwisu. Zrobiono tam kalibrację automatu, wgrano nowy program i nic. Wciąż nie mogę rozmawiać z domu - mówi pan Sławomir.

Z tego powodu nasz Czytelnik poprosił T-mobile o wcześniejsze rozwiązanie umowy. Ponieważ firma odmówiła mu tego, zwrócił się o pomoc do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Po mediacji prowadzonej przez UKE, T-Mobile zgodził się rozwiązać dwie umowy zawarte z naszym Czytelnikiem. Trzeciej jednak rozwiązać nie chce. Zaproponował jedynie obniżenie abonamentu.

- To mnie nie satysfakcjonuje - mówi pan Sławomir. - Nie chcę płacić za telefon, z którego nie mogę korzystać w domu. Chcę się go jak najszybciej pozbyć i podpisać umowę z siecią, która będzie miała zasięg.

Dlaczego operator jest nieugięty?

- Wydaliśmy zgodę na wcześniejsze rozwiązanie umów na telefony, z których większość połączeń wykonywana była z rejonu domu klienta. Po sprawdzeniu okazało się, że rzeczywiście, wiele połączeń wykonywanych z nich było nieskutecznych - przyznaje Konrad Mróz z biura prasowego T-Mobile. - Z numeru, którego umowy nie chcemy rozwiązać, klient wykonuje ponad tysiąc minut połączeń miesięcznie. To rozmowy prowadzone z wielu miejsc. Dlatego nie zgadzamy się z zarzutem, że zmniejszony zasięg w domu klienta jest dla niego tak dużym problemem.

Pracownicy T-Mobile podkreślają też, że z badań przez nich prowadzonych nie wynika, żeby zasięg w domu klienta był mniejszy niż rok temu. Wręcz przeciwnie, przestawienie nadajnika miało go zwiększyć.

Czy macie podobne problemy z usługami firm telekomunikacyjnych? KOMENTUJCIE

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Problemy z usługami T-Mobile: Nie ma zasięgu, ale umowy zerwać nie można - Kurier Lubelski

Komentarze 37

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

W PL plac i placz takie przepisy sa i nic my z tym nie zrobimy walcze z play i nic to nie daje zero tak jak zasieg

Od pol roku coraz gorzej a oni kaza placic bo przeciez dzwonie =tak ale nie z mojego miejsca zamieszkania gdzie jest mi tel najbardziej potrzebny i skoro dzwonie to plac a w domu nie da sie na zewn lipa biegaj zima z tel jak debil i szukaj zasiegu i co placic trzeba

Tylko zmiana przepisow i pozew zbiorowy ale jakos ludzie machna reka i dalej praktykuja

Reklamy5g jak 3 nie dziala i co zrobimy polaczki -nic bedizemy placic i czekac konca umowy

G
Gość

Tak

K
Kriss
U mnie w miejscowości na dolnym Śląsku również brak jest zasięgu GSM. Ani T-Mobile ani Play. Nie można swobodnie rozmawiać z domu. Mieliśmy wzmacniacz GSM ale okazało się że jest nielegalny i UKE nakazało go zdemontować. Teraz gdyby nie internet stacjonarny ( 0.8 mb) prędkości od Orange to już wogole nie miałbym kontaktu ze światem. Nie mam co liczyć że w razie potrzeby wezwania pomocy uda mi się zrobić z domu
x
xxx
T-Moblie wydaje się że można lekceważyć klienta , a on będzie im wierny , popieram opuszczajcie T-Mobile
l
lol
Proponuję przeprosić się ze starym typem telefonu.
M
Masakra...
Ja powiem krótko... Never Ever T-MOBILE!!
Tragedia z zasięgiem mam podobnie jak pan z artykułu co prawda w domu mam zasięg ale tylko kolo okna! wszędzie indziej jak eis uda połączyć to albo zrywa albo są masakryczne trzaski...
Do tej pory bylem w innej sieci (nie będę robił reklamy bo nie na tym rzecz polega). To miałem 100% zasięgu nawet LTE gdzie w T... do tej pory tego nie widziałem!
ich mapa zasięgu to jakiś śmiech na sali także nawet nie wierzcie w to co tam jest pokazane...
Szkoda że dałem się sfrajerować i teraz muszę się męczyć prawie dwa lata!
Nie róbcie tego błędu i uciekajcie z tej sieci bo to porażka! i do puki nie zmienia nic w swoim podejściu do klienta to dalej będą tracić go.
Problemy z zasiegiem to tylko częsc problemow...
MMS bardzo czesto sie nie pobieraja dopiero telefon do BOK rozwiazuje sprawe...
oczywiscie nigdy to nie jest ich wina "prawdopodobnie cos z pana aparatem"
tak nowy telefon dual sim (wczoraj zalozylem druga karte bo dostalem do zakupow redbull sim) mimo braku rejstracji numeru redbull polaczyl sie z siecia i pobral mms bez problemow.
Tak wiec na pewno wida aparatu....
Malo tego każdy kontakt z ich biurem to ponad 2PLN za minute!!! to jakas pomylka! zrobili to specjalnie żeby sie wstrzymywać od kontaktu z nimi... nie rozumiem jak mozna w abo gdzie wszystko jest no limit trzeba placic za polaczenie z BOK swojego Operatora! rozumiem zeby to z innej sieci ale w swojej sieci to ABSURD!!!

Podsumowując: UCIEKAJCIE Z T-MOBILE jak najszybciej!!!
M
Masakra...
Ja powiem krótko... Never Ever T-MOBILE!!
Tragedia z zasięgiem mam podobnie jak pan z artykułu co prawda w domu mam zasięg ale tylko kolo okna! wszędzie indziej jak eis uda połączyć to albo zrywa albo są masakryczne trzaski...
Do tej pory bylem w innej sieci (nie będę robił reklamy bo nie na tym rzecz polega). To miałem 100% zasięgu nawet LTE gdzie w T... do tej pory tego nie widziałem!
ich mapa zasięgu to jakiś śmiech na sali także nawet nie wierzcie w to co tam jest pokazane...
Szkoda że dałem się sfrajerować i teraz muszę się męczyć prawie dwa lata!
Nie róbcie tego błędu i uciekajcie z tej sieci bo to porażka! i do puki nie zmienia nic w swoim podejściu do klienta to dalej będą tracić go.
Problemy z zasiegiem to tylko częsc problemow...
MMS bardzo czesto sie nie pobieraja dopiero telefon do BOK rozwiazuje sprawe...
oczywiscie nigdy to nie jest ich wina "prawdopodobnie cos z pana aparatem"
tak nowy telefon dual sim (wczoraj zalozylem druga karte bo dostalem do zakupow redbull sim) mimo braku rejstracji numeru redbull polaczyl sie z siecia i pobral mms bez problemow.
Tak wiec na pewno wida aparatu....
Malo tego każdy kontakt z ich biurem to ponad 2PLN za minute!!! to jakas pomylka! zrobili to specjalnie żeby sie wstrzymywać od kontaktu z nimi... nie rozumiem jak mozna w abo gdzie wszystko jest no limit trzeba placic za polaczenie z BOK swojego Operatora! rozumiem zeby to z innej sieci ale w swojej sieci to ABSURD!!!

Podsumowując: UCIEKAJCIE Z T-MOBILE jak najszybciej!!!
k
kgb
Wszędzie gdzie swoje paskudne łapska wepchały żabojady (Idea, TP SA, Neostrada, T-mobile wspólne nadajniki) jakość tych usług spadła do poziomu zero.
S
Seba
Mam telefon w heyah od początku, odkąd Era zmieniła się w Tmobile, jest poprostu masakra, nie działają kody, wieszają się usługi. pobiera mi pieniądze z konta pomimo że mam darmowe rozmowy, występują również problemy z zasięgiem.
Wcześniej nie było najmniejszych problemów, widać międzynarodowy gigant T-mobile chce zniszczyć własną markę, na początku przyszłego roku razem z całą rodziną (8 telefonów) przenosimy się do PLAY i niech wieśniaki z T-mobile zastanowią się zanim wprowadzą jakąś "promocję" z której nie da się korzystać, albo zmienią ofertę bez żadnych konsultacji z abonentami !
A
Anka
Wczoraj złożyłam reklamację i muszę czekać 30 dni. Mam problem z zasięgiem internetu i to dość duży, prawie go nie ma. Trochę poczytałam, faktem jest, że to nie tylko mój problem. A drugi fakt to, że T-Mobile jest górą i nic im zrobić nie można. Technicy sprawdzili i orzekli, że problem nie leży po stronie sieci. Ja sprawdziłam sprzęt i stwierdziłam, że problem nie wynika z wadliwego sprzętu.
j
jar
oczywiscie ze duzo miejscach niema zasiegu do sadu z nimi , a nie tylko plac i cicho siec od poczatku firma szwankuje.
j
ja
Ja też mam ten problem, prawie zerowy zasięg na działce i za każdym razem słyszę " właśnie stawiamy antenę w okolicy.." Jak najdalej od tej sieci... Póki była ERA wszystko było ok, teraz są ciągle problemy (nie tylko z zasięgiem)
d
duch
bzdury Pan opowiadasz - ja jak nie znam sprawy to się nie wypowiadam. Jak są przerwy w zasięgu lub zasięg pojawia się i znika to co ma zrobić wzmacniacz jak nie jest w zasięgu. co on ma wzmocnić ???
~olo
zasięg w lesie to może jest, ale jak wrócisz do miasta, to go stracisz, miałem w play 5 telefonów 3 różnych producentów i się od nich wyniosłem - co chwila rozłączało, nie słuchać dyło rozmówcw - albo pojedyncze sylaby, albo głuchą ciszę. złożyłem ponad 80 reklamacji - a o ni - wszystko jest ok. Umowę rozwiązałem z ich winy. W razie czego spotkamy się w sądzie.
z
zoja
Mam problemy z połączeniem conajmniej od roku.W domu,na urlopie.Niedługo kończy mi się umowa i przenoszę się do Play.Tam jest zasięg nawet w lesie.
Wróć na i.pl Portal i.pl