O zmianie nazwy firma poinformowała na swojej stronie internetowej.
Ryanair przekształci się w Buzz jesienią tego roku. Oznacza to, że z samolotów zniknie znane dobrze wszystkim logo Ryanair, a zastąpi je pszczółka, symbolizująca "młodość, zapał i pozytywną energię".
Zmiana ma pomóc w sprawniejszym zarządzaniu firmą, ale też przynieść korzyści pasażerom. Obecnie linia ma do dyspozycji 17 samolotów, ale zapowiedziała, że latem liczba ta wzrośnie do 25.
Zobacz także:Bydgoskie lotnisko traci ważne połączenie z Niemcami
Buzz ma obsługiwać zarówno loty regularne dla Ryanair jak i czarterowe dla polskich biur podróży. Wraz ze zmianą nazwy ma zostać uruchomiona nowa strona internetowa firmy oraz aplikacja.
Firma zapewnia, że dla pasażerów nic się nie zmieni. Jak powiedział w rozmowie dla Fly4free Michał Kaczmarzyk, dyrektor Ryanair Sun w Polsce, na tę chwilę zasady odprawy i polityka bagażowa pozostaną takie same, jak w Ryanairze. Dodał też, że firma chce się skupić na rynku polskim, ponieważ jest to jej "naturalny rynek".
Buzz jest jedną z czterech linii lotniczych wchodzących w skład grupy Ryanair Holdings Plc (obok Ryanair DAC, Laudamotion i Ryanair UK).
Zmiany w rozliczeniach PIT. Będzie prościej!
