Linia lodów Koral pod marką Ekipa hitem sprzedaży. Młodzi youtuberzy podbijają rynek!
Miesiąc temu informowaliśmy, że sądecka firma Koral wypuszcza do sprzedaży limitowaną serię lodów, których ambasadorami marketingowymi będą youtuberzy znani jako Ekipa Friza. Lody „Ekipa” w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym z polewą o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem trafiły do sklepów w marcu br.
- Pracowaliśmy nad tym projektem od kilku miesięcy. Razem z Koralem testowaliśmy wiele propozycji i wybraliśmy najlepsze. Te lody są mocne. Ja jestem fanem lodów cytrynowych. Przejmiemy tym lodowy rynek - mówił Karol Wiśniewski
Tutaj się nie mylił. Lody szybko wskoczyły na falę popularności. W mediach społecznościowych powstają kolejne grupy, gdzie młodzież dzieli się informacjami m.in.: na temat dostępności lodów. Na jednej z nich czytamy: "Dogadałam się z panią w sklepie. Jak tylko lody dojadą, daje mi cynk i z kumpelą wykupujemy wszystko! Już niedługo!".
Ekipa Friza i lody Koral. Marketingowy strzał w dziesiątkę
- To jest coś nieprawdopodobnego, oczywiście z wielkim optymizmem i nadziejami opracowywaliśmy i wprowadziliśmy ten projekt na rynek, ale takiego arcyogromnego zainteresowania chyba nikt z nas się nie spodziewał - mówi w rozmowie z Handel Extra Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral. - Lody Ekipa stanowią przykład na kompletność produktu zarówno w sferze sprzedażowej jak i marketingowej. Są one maksymalnie dopracowane pod względem smaków, formy, ceny, dodatków czy też działań handlowo-reklamowych - dodaje.
Papierki po lodach "Ekipa" za ćwierć miliona złotych! Żart czy celowy zabieg marketingowy?
W serwisach aukcyjnych pojawiają się oferty sprzedaży pustych papierków po lodach "Ekipa". Ceny zaczynają się już od kilku złotych, na setkach tysięcy kończąc.

- Potrafię sobie wyobrazić, że ktoś chciałby sprzedać takie opakowanie za 10-15 złotych, bo na te lody naprawdę jest szaleństwo. Natomiast aukcje z tymi wysokimi cenami należy raczej traktować jako żarty dzieci - mówi dla Wirtualnej Polski Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Allegro Lokalnie.
Wśród internautów pojawiają się jednak komentarze sugerujące, że może to być zaplanowane działanie marketingu firmy Koral. Jak podaje serwis Wirtualne Media, za realizację kampanii wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.
Ekipa i Karol Friz Wiśniewski. Kim są?
Ekipa to skład i zespół polskich youtuberów i influencerów. Mieszkają w domu na obrzeżach Krakowa. Młodzi celebryci biją rekordy - ich filmiki na Youtube osiągają miliony wyświetleń.
Karol FRIZ Wiśniewski i jego EKIPA zawojowali YouTube'a! To ...
- Te znaki nigdy nie wybaczają. Są pamiętliwe i mogą myśleć o zemście bardzo długo
- Najciekawsze domy do kupienia w Małopolsce do 200 tys. zł. Duże metraże i niska cena
- Ile zarabia kasjer, a ile sprzedawca? Oto zestawienie płac w 18 znanych zawodach
- Najbardziej niebezpieczne przejścia dla pieszych w Krakowie
- Kraków. Tu budują piramidy ze śmieci. A co z recyklingiem w mieście?
