Dziewięć osób zostało rannych w wypadku na autostradzie A4 z Wrocławia do Legnicy. Bus i samochód ciężarowy zderzyły w okolicach Jawora. Do wypadku doszło dokładnie na 105. kilometrze tej trasy, na odcinku pomiędzy węzłem Wądroże Wielkie i węzłem Budziszów. Zdarzenie miało miejsce około godziny ósmej.
W ciągu kilkudziesięciu minut powstał kilkukilometrowy korek na jezdni w kierunku Legnicy. Trwa akcja służb ratunkowych i porządkowych. Zalecany jest zjazd z autostrady A4 już na węźle Jarosław i kontynuowanie podróży lokalnymi drogami, aż do węzła Wądroże.
Na A4 w miejscu wypadku na jezdni w kierunku granicy czynny jest tylko lewy pas ruchu.
Ludzie słowo bus nie oznacza od razu ze jeździł z ludźmi do pracy za granicę .to jechali ludzie do pracy w Polsce.
#ojacieniemoge
Niby wszyscy jadą w tym samym kierunku, a i tak się potrafią piznąć o_O
M
M. Król
To właśnie busy - przemeczony kierowca... Może ktoś zrobi porzadek z włascicielami tych firm... Wiem o czym mówię... Pasażerka
G
Gość
9 grudnia, 10:33, Wiktor:
JAK widac dzień bez wypadku na A4 to dzien syracony normalka
9 grudnia, 10:38, Gość:
Wczoraj były dwa na DK8. Ludzie jeżdżą jak wariaci! Kary za spowodowanie wypadku są zdecydowanie za niskie!
Sprawca wypadku w którym ktokolwiek odniósł obrażenia lub zmarł, powinien tracić prawo jazdy dożywotnio wraz z sądowym zakazem obsługiwania urządzeń powyżej 1KW. Do tego grzywna zaczynająca się od 100.000 zł.
c
czarownica
9 grudnia, 09:53, Anna:
Witam, bardzo proszę rodziny poszkodowanych w wypadku osób o kontakt na adres e-mail: [email protected]
spadaj hieno
G
Gość
Małpostrada
K
KIEROWCA
Przecież to BUSY ŚMIERCI przemęczeni kierowcy mkną po 140 km / h z ludźmi nie odpoczywają tylko jadą w drogę powrotną ponieważ mają płacone za kilometr policja i ITD nie widzi problemu a na A 4 jest ich setki to taki super szybki transport do ABRAHAMA
Parlament Europejski postanowił zająć się Rozporządzeniem 561/2006, dzięki któremu regulacje dotyczące czasu prowadzenia pojazdów, odbierania odpoczynków i przerw, wcześniej wymagane jedynie w przewozach pojazdami o DMC > 3,5 tony będą miały zastosowanie do pojazdów o DMC > 2,4 tony, wykorzystywanych w transporcie międzynarodowym. Ma to być kolejny krok w stronę harmonizacji przepisów rynku transportu drogowego.
Parlament Europejski postanowił zająć się Rozporządzeniem 561/2006, dzięki któremu regulacje dotyczące czasu prowadzenia pojazdów, odbierania odpoczynków i przerw, wcześniej wymagane jedynie w przewozach pojazdami o DMC > 3,5 tony będą miały zastosowanie do pojazdów o DMC > 2,4 tony, wykorzystywanych w transporcie międzynarodowym. Ma to być kolejny krok w stronę harmonizacji przepisów rynku transportu drogowego.
G
Gość
9 grudnia, 10:33, Wiktor:
JAK widac dzień bez wypadku na A4 to dzien syracony normalka
Wczoraj były dwa na DK8. Ludzie jeżdżą jak wariaci! Kary za spowodowanie wypadku są zdecydowanie za niskie!
W
Wiktor
JAK widac dzień bez wypadku na A4 to dzien syracony normalka
G
Gość
9 grudnia, 10:29, obywatel Piszczyk:
Proszę nie pisać że wypadek miał miejsce na autostradzie A4.
Ta droga nie jest autostradą, proszę sprawdzić sobie jakie warunki powinna spełniać droga którą nazywamy autostradą,
A4 to zwykła droga i w większości użytkowana przez bezmózgich kierowców, którzy nie mają pojęcia o przepisach RD i kulturze jazdy,
Dla których lusterka wstęczne czy kierunkowskazy to zbędne wyposażenie samochodu a zmiana pasa wiąże się z skręceniem kierownicy.
Super tylko tyle i aż tyle...
k
kierownik
Jakie zderzenie??/wjechał [wulgaryzm] w [wulgaryzm] ciężarówki,jak przeżył to zabrać prawo jazdy [wulgaryzm] owi dożywotnio