200 tys. osób kupiło kajzerki w rockowym sklepie popularnej sieci marketów na Pol’and’Rock Festival!

Amelia Andryszczyk
Wideo
od 16 lat
Rockowa wersja sklepu, należącego do znanej w Polsce sieci marketów, już 14. raz stanęła na Pol’and’Rock Festivalu. Padły rekordowe liczby sprzedaży i godzin otwarcia. Pracownicy przyjechali z całej Polski.

Spis treści

Czternasty raz na Pol’and’Rock Festivalu

Sklep należący do popularnej sieci marketów w Polsce, znalazł się w samym sercu festiwalu. Otwarto go 30 lipca 2024 r. a jego zamknięcie nastąpiło dopiero 4 sierpnia 2024 roku.

Ceny w festiwalowej wersji marketu pozostały takie same jak w standardowej formie. Natomiast można było uzyskać specjalne rabaty, przygotowane wyłącznie dla festiwalowiczów, ale pod warunkiem, że posiadało się aplikację przeznaczoną dla klientów tej konkretnej sieci sklepów.

Wysokie wyniki

  • sprzedano prawie 200 tys. kajzerek

  • rozdano 11 000 tatuaży zmywalnych

  • kupiono ponad 7500 kg bananów

  • sklep otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin

  • blisko 50 pracowników nocowało na nowym polu namiotowym, przeznaczonym wyłącznie dla personelu sklepu

Sieć sklepów wierna Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy

Obecność znanego marketu na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 15 lat wspólnego grania z Orkiestrą ta popularna sieć sklepów przekazała na cele Fundacji ponad 49 mln zł.

Festiwalowa załoga sklepu

Funkcjonowanie festiwalowego sklepu nie byłoby możliwe, gdyby nie poświęcenie wielu osób, które dołączyły do załogi marketu. Niektórzy nie dość, że przyjechali z bardzo daleka, np. z Hrubieszowa, to jeszcze pojawili się jako pracownicy kolejny raz. Rekordzistką została Ewa, która dziesiąty raz dołączyła do personelu.

Na miejscu festiwalu każdy pracownik otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP.

Członkowie załogi mogli korzystać w wolnym czasie ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Mogli także liczyć na wsparcie fizjoterapeuty. Powstał również specjalny Camp, wyłącznie dla pracowników sklepu. Nocowało w nim ok. 50 osób.

Źródło: Lidl Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl