Akademia e-marketingu
W tym roku Akademia e-marketingu obchodzi swoje 13. urodziny, a przez te lata stała się jednym z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w obszarze marketingu online, wspierającym małe i średnie firmy w Polsce. Od początku swojego istnienia bezpłatne wydarzenia przyciągają uwagę przedsiębiorców z wielu branż, szukających rzetelnych i sprawdzonych informacji o tym, jak mogą rozwinąć swój biznes w sieci. Dzięki praktycznym szkoleniom i spotkaniom z ekspertami, którzy na co dzień pracują z klientami z wszystkich branż, uczestnicy zdobywają cenną wiedzę, którą mogą od razu zastosować w swojej działalności, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie. Warto nadmienić, że na przestrzeni lat, tylko na Śląsku, Akademia e-marketingu wsparła w rozwoju biznesu online ponad 3 000 przedsiębiorców.

Tegoroczna 13. edycja spotkań ekspertów WeNet z przedsiębiorcami, wzorem lat ubiegłych, odbędzie się w 15 lokalizacjach w największych miastach w Polsce, zarówno wiosną jak i jesienią. Najbliższe warsztaty z małymi i średnimi przedsiębiorcami z Mazowsza odbędą się już 13 marca w Centrum Olimpijskim przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4.
Eksperci, oprócz przekazywania merytorycznej wiedzy, aktywnie starają się nie tylko wspierać innowacyjność lokalnych przedsiębiorców, ale również wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionu. Dlatego właśnie przestrzeń Centrum Olimpijskiego kojarzy się z tradycją, innowacyjnością i wsparciem regionalnych inicjatyw biznesowych, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności i zapewnić uczestnikom warsztatów przyjemne, kreatywne otoczenie.
Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
- Akademia e-marketingu to projekt, który z ogromną pasją rozwijamy już od wielu lat. Przez ten czas współtworzyliśmy historie sukcesu ponad 30 000 przedsiębiorców z całej Polski. Z dumą obserwujemy, jak dzięki zdobytej u nas wiedzy odważnie rozwijają swoje firmy w Internecie, osiągając przewagę konkurencyjną. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wyjątkowej społeczności, która dzieli się sprawdzonymi pomysłami i doświadczeniem, inspirując do działania. To najważniejsza i najcenniejsza wartość udziału w naszym projekcie” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

Korzyść dla przedsiębiorców!
Akademia e-marketingu to doskonała okazja dla przedsiębiorców, by w szybki i efektywny sposób rozwinąć swoje umiejętności w zakresie marketingu online, a także poznać i rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania stron i sklepów internetowych, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.
Program szkoleń jest idealnie dopasowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Przy każdej edycji program ten aktualizowany jest o najnowsze trendy w marketingu online.
Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, dzieląc się praktycznymi wskazówkami, które pozwalają na prowadzenie efektywnej reklamy wInternecie, optymalizację stron internetowych, e-sklepów oraz innowacyjne rozwiązania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
WeNet to od lat jest Partnerem Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, dlatego trenerzy korzystają z rekomendowanych rozwiązań technologicznych oferowanych przez globalnych dostawców, by uczyć przedsiębiorców świadomego prowadzenia firmy w dobie rewolucji technologicznej. Tą wiedzą dzielą się z uczestnikami Akademii e-Marketingu, podpowiadając najlepsze rozwiązania. Podczas szkoleń pracują na konkretnych przykładach istniejących firm, aby w ten sposób jak najbardziej przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia.
- Jesteśmy praktykami, którzy codziennie mają do czynienia z firmami z różnych branż. Daje nam to doskonałą znajomość potrzeb klientów i realiów panujących na rynku. Dlatego właśnie ta praktyka i na bieżąco aktualizowana wiedza pozwala zapewnić uczestnikom najkorzystniejsze rozwiązania szczególnie, gdy odwołujemy się do realnych historii sukcesów innych przedsiębiorców - dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Przedsiębiorcy poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi, takich jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań oraz poznają zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa.
Dodatkowo warsztaty staną się doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
- Nasze spotkania to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale realne rozmowy, konsultacje i wymiana doświadczeń z przedsiębiorcami. Możliwość interakcji, odpowiedzi na pytania sprawia, że budujemy wspólnotę, która uczy się i rozwija. Cieszę się bardzo, że cyklicznie spotykamy się w Warszwie budując w ten sposób świadomość obecności biznesowej online – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-Marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są stałym rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu, eksperci WeNet przygotowują dodatkowo cyklicznie spotkania online (webinary). Krótkie i treściwe szkolenia są prowadzone na żywo i poszerzają tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów i skorzystać z najnowszej wiedzy ekspertów od marketingu online.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest Grupa WeNet, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami oraz regionalnymi organizacjami wparcia biznesu i aktywnie pomaga im w działaniach pomocnych w dotarciu do klientów w okolicy.
Partnerami strategicznymi 13. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Patronami medialnymi 13. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Customer Experience Manager, Customer Success Manager oraz sieć portali informacyjnych Naszemiasto.pl.