Bitwa o Lody Ekipa w Lidlu. Na czym polega ich fenomen?
Lody Ekipa to efekt współpracy firmy Koral z Frizem i jego ekipą, która cieszy się niezwykłą popularnością wśród młodego pokolenia. Friz zgromadził wokół siebie na YouTubie ponad 4-milionową społeczność.
Na samym początku Lody Ekipa były trudno dostępne i kupić można było je tylko w wybranych sklepach. W ostatnim czasie do gry weszły takie dyskonty, jak:
- Biedronka,
- Lidl.
I zaczęły toczyć się regularne wojny. Jak informuje sieć sklepów Biedronka, konsumenci mieli kupować jednego loda co 16 sekund. - przypomina serwis money.pl.
Podobne bitwy toczyły i toczą się w Lidlu, a młodzież wypatruje dostaw. Jak to wygląda w rzeczywistości? Wystarczy zobaczyć poniższy filmik.
bitwa o lody ekipy pic.twitter.com/fPH2KUcY1J
— 🤍 zuza 🤍 babygirl 🤍 famepis era (@fxckingmxde) April 26, 2021
Jak wyglądają Lody Ekipa?
Lody Ekipa to nic innego, jak sorbet na patyku w kolorowym papierku. Z jakiegoś powodu na te lody zapanowała moda, czy też "fejm", jak mówią młodzi. Czy to znamię naszych czasów, że influencerzy wywierają na młodzież aż taki wpływ?
Na efekty współpracy zdaje się nie narzekać firma Koral. Przypomnijmy, że ich lody reklamali niegdyś:
- Zbigniew Wodecki,
- Maryla Rodowicz.
