Ferrari Purosangue. Debiut pierwszego auta z nowego segmentu. Jaki ma silnik?

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Nowość ma konkurować m.in. z Lamborghini Urus, Bentleyem Bentaygą i Astonem Martinem DBX.
Nowość ma konkurować m.in. z Lamborghini Urus, Bentleyem Bentaygą i Astonem Martinem DBX. Ferrari
Fani motoryzacji nie kryli zaskoczenia kiedy włoska marka ogłosiła, że przygotowuje się do wprowadzenia na rynek SUV-a. Tak naprawdę stworzono nowy segment FUV, co stanowi skrót od Ferrari Utility Vehicle.

To pierwszy seryjny model, który ma czterodrzwiowe nadwozie. Uwagę zwracają drzwi otwierane pod wiatr. Zdecydowano się na zestaw składający się z 22-calowych felg z przodu i 23-calowych z tyłu. Prześwit wynosi 18 cm..

Za napęd ma odpowiadać 6,5-litrowy, wolnossący silnik, który napędza także modele 812 Superfast oraz GTS. Jednostka dostarcza 725 KM oraz 715 Nm iwspółpracuje z z ośmiobiegową, dwusprzęgłową przekładnią. Napęd trafia na cztery koła. Prędkość maksymalna to 310 km/h, a przyspieszenie do 200 km/h zajmuje 10,5 s.

Nowość ma konkurować m.in. z Lamborghini Urus, Bentleyem Bentaygą i Astonem Martinem DBX.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Ferrari Purosangue. Debiut pierwszego auta z nowego segmentu. Jaki ma silnik? - Motofakty

Komentarze

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze!
Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl