Żabka liczy w Polsce ponad 5,6 tysięcy sklepów, działających w modelu franczyzowym. Do przyszłego roku ma zakończyć się ich modernizacja. Dodatkowo firma testuje nowe rozwiązania technologiczne, w celu wprowadzenia bezobsługowego sklepu. To m.in. ekrany cyfrowe, które mają kusić ofertami promocyjnymi, inteligentne półki, które mają podpowiadać co kupić oraz kasy z wideoweryfikacją.
Czytaj: Bio Family Poznań: Pierwszy bezobsługowy supermarket w Polsce. Będzie czynny w każdą niedzielę
Zakaz handlu: Żabki wygrywają w sądach. Mogą sprzedawać w niehandlowe niedziele
Partnerem w projekcie jest Microsoft. Żabka planuje wdrożyć innowacje, po pozytywnej ich ocenie. Firma w styczniu rozpoczęła współpracę z AiFi, spółką technologiczną tworzącą zaawansowane systemy automatyzacji sklepów na świecie. Obie firmy wspólnie wdrożą technologię sztucznej inteligencji oraz sensor fusion, łączącej informacje z sensorów rejestrujących różne typy danych jak waga czy obraz - informuje Business Insider Polska.
To nie byłby pierwszy taki sklep w Polsce. W zeszłym roku firma Bio Family otworzyła w Poznaniu pierwszy bezobsługowy supermarket w Polsce. Sklep Bio Family działa przy ul. Murawa 2. Wdrożenie usługi Open 24/7 umożliwia klientom robienie zakupów przez 365 dni w roku – w nocy, każde święto i wszystkie niedziele wolne od handlu.
Zobacz też: Bio Family Poznań: Pierwszy bezobsługowy supermarket w Polsce. Będzie czynny w każdą niedzielę
Dodatkowo Żabka planuje uruchomić w tym roku dodatkowe 700 sklepów. W połowie marca firma udostępniła też aplikację dla klientów Żappka. Pozwala ona zbierać punkty za zakupy w Żabkach i daje dostęp do ofert promocyjnych.
Sprawdź też:
POLECAMY:
