Karolina Łuczak: Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na zrównoważony rozwój, wybierając markę

Artur Kiełbasiński
Wideo
od 16 lat
Karolina Łuczak, dyrektorka ds. komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska podkreśla, że zrównoważony rozwój ma coraz większe znaczenie dla reputacji marki, zarówno jeśli chodzi o polskie, jak i zagraniczne przedsiębiorstwa.

– Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na to, czy dana firma dba o ekologię, czy stawia na odnawialne źródła energii – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka ds. komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska.

Jak wskazuje, na proekologiczny charakter przedsiębiorstw zwracają uwagę w największym stopniu młodzi ludzie.

Dodaje, że Provident jest firmą międzynarodową i w związku z tym musi przestrzegać bardzo rygorystycznych wymogów. – Dla przykładu prawo brytyjskie jest w tym karesie znacznie bardziej rygorystyczne niż prawo w Unii Europejskiej – tłumaczy.

ZOBACZ TEŻ:
Minister Anna Łukaszewska-Trzeciakowska: Gdy pierwsze rakiety poleciały na Ukrainę, my zagwarantowaliśmy cenę energii elektrycznej

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl