Karolina Łuczak: Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na zrównoważony rozwój, wybierając markę

Artur Kiełbasiński
Wideo
od 16 lat
Karolina Łuczak, dyrektorka ds. komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska podkreśla, że zrównoważony rozwój ma coraz większe znaczenie dla reputacji marki, zarówno jeśli chodzi o polskie, jak i zagraniczne przedsiębiorstwa.

– Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na to, czy dana firma dba o ekologię, czy stawia na odnawialne źródła energii – mówi Karolina Łuczak, dyrektorka ds. komunikacji i rzeczniczka prasowa Provident Polska.

Jak wskazuje, na proekologiczny charakter przedsiębiorstw zwracają uwagę w największym stopniu młodzi ludzie.

Dodaje, że Provident jest firmą międzynarodową i w związku z tym musi przestrzegać bardzo rygorystycznych wymogów. – Dla przykładu prawo brytyjskie jest w tym karesie znacznie bardziej rygorystyczne niż prawo w Unii Europejskiej – tłumaczy.

ZOBACZ TEŻ:
Minister Anna Łukaszewska-Trzeciakowska: Gdy pierwsze rakiety poleciały na Ukrainę, my zagwarantowaliśmy cenę energii elektrycznej

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Papież zaapelował do pojednania tam, gdzie toczą się wojny. Pozdrowił też uczniów

Papież zaapelował do pojednania tam, gdzie toczą się wojny. Pozdrowił też uczniów

W.Kosiniak-Kamysz: Zawsze młodzi ludzie głosują przeciwko obecnej władzy

ROZMOWA
W.Kosiniak-Kamysz: Zawsze młodzi ludzie głosują przeciwko obecnej władzy

Wróć na i.pl Portal i.pl